Gå til innhold

Hjlp meg snille damer! Dere har vel mer erfaring enn meg...:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åoff... Min nettopp treåring har gått bananas... Prøver så godt jeg kan å holde fokus og være både streng og konsekvent.. Nå har han begynt med å stå opp midt på natta og roper på meg. Jeg går inn og legger han men rekker ikke å gå før han hylgriner og rasær etter.. Han kommer med tusen unnskyldninger om at lyset må bære på og brødskiver osv osv... Hva gjør jeg!? Han vil så gjerne sove i senga mi, men det nekter jeg. Det er mitt fristed! Så, inatt styrte han og grein og ropte.. Endte med at han klokka kvart på fem satt i sofan og så barnetv... Om jeg så går og legger han tredve ganger hver kveld i ei uke nytter det ikke:((((( noen råd og tips...? Utbrent snart...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

som regel så er det vel derfor det tar tiiiiiid før det gir seg, fordi man gir etter til slutt(tro meg jeg har selv gjort det fordi jeg bare ikke orker mer...)

så fasiten er vel å ikke gi seg! uansett hvor mange dager eller timer som går, sørg for å ikke snakke med han, bare gå inn, legg han ned si natta og gå ut.... si mindre og mindre for hver gang...2-3 ganger , så sier du ikke mer, sett deg utenfor døra hans så han ikke kommer lengre og du slipper å gå fra dim rom hvergang. vet det er slitsomt men til slutt vil du lykkes,

ikke gi opp med å til slutt sette på tv el l. ...da sjønner han jo det at du vil gi deg til slutt....

hardt, men du vil lykkes, varer ikke evig :)

konsekvent, ikke dille, dalle snakke etc.....

så han ser at du gjør og mener det du sier .. lykke til :)

Skrevet

Takk for svar! Da går jeg på med nytt mot igjen ikveld.! Hi

Skrevet

sjønner godt hva du går igjennom.... har hatt raserianfall jeg og.....

men det går over, selv om det er liten trøst akkurat nå,

og alle unger er jo forskjellige og bruker forskjellig tid på å "lære og forstå"... men vær bare konsekvent og gjerne litt bestemt i stemmen uten at det er kjefting....

håper det går bra, :)

Skrevet

Får vel bare holde ved mot... Ikke stort annet å gjøre egentlig..:) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...