Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 Jeg er gravid i uke 28, og har siden påsken lekket litt fra underlivet. Det er bare litt om gangen, noen dager mer enn andre, noen dager ikke i det hele tatt. Bør jeg sjekke dette? Kan det være fostervann? Hvem ringer jeg til isåfall, lege, jordmor eller føden? Dette er barn nr. 3, har ikke opplevd noe lignene før. Hadde det vært urin, hadde det vel luktet og jeg hadde merket at jeg var tissetrengt?
Blabb00 Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Du bør få sjekket det opp Men, det høres faktisk bare ut som tynt tynt utflod... Slet med det samme selv jeg. Men, du ringer føden. NÅ idag
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Jeg har det slik jeg også, venter nr 3 og er i uke 28. Jeg må bruke et tynt bind når jeg skal ut å gå siden det kommer mye mer når jeg er i bevegelse, hos meg er det tynt tynt utflod. Er også plaget med en del slim som det er blodspor i, jeg har vært på sykehuset å fått det sjekket, da tok de UL innvendig og en celleprøve. Alt var i skjønneste orden hos meg Gynekologen sa det var veldig vanlig hos gravide med økt utflod og den kunne ofte bli veldig tyntflytende så det var lett å tro det var fostervann. Få det sjekket ut i allefall så kan du senke skuldrene. De sa foresten til meg på sykehuset at hadde det vært fostervann så hadde det nok kommet mye større mengder siden babyen enda er så liten at den ikke vil fungere som en propp som han så fint sa det, hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Snakket med føden nå, og hun sa det samme som dere.. tynn utflod, så da er det vel det:) Det er vel også logisk at det hadde kommet mer hvis det var fostervann ja, liten propp enda;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå