....mammatilto... :))) Skrevet 9. mai 2011 #1 Skrevet 9. mai 2011 lille god gutten min på 10mnd er har hostet og surklet nå i 3-4uker men alt vi får beskjed om er at det er virusunfeksjon. Mulig det er det - men hva slag tenker jeg da!! Noe jeg ikke får svar på. Han sover dårlig og er våken nesten annenhver time.
*Lissi* Skrevet 9. mai 2011 #2 Skrevet 9. mai 2011 Mine 2 yngste jenter hadde ikke forhøyet crp da de hadde rs virus.. Ligger videoer ute på nett med barn med rs virus. Der kan man se/høre hvordan man puster og piper da man har det. God bedring til gutten din!
Lillegull2008&2010 Skrevet 9. mai 2011 #3 Skrevet 9. mai 2011 Nei, det vises på egen prøve. en snørr prøve.. God bedring!
rødt&blått Skrevet 9. mai 2011 #4 Skrevet 9. mai 2011 Om det hadde vært en bakterieinfeksjon, så hadde det vært tydelig med crp. Derfor kan de også utelukke dette, men de kan ikke utelukke rs fremfor andre virusinfeksjoner. Be om å få tatt en snørr-test om det ikke er gjort, og videre utredning dersom denne ikke gir utslag. Kan det være allergi/astma??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå