Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler så mange har fått melk. Jeg har ikke sett noe til det! Flere?

Ikke bekymra, altså, bare nysgjerrig på hvor vanlig det egentlig er. Sist så merket jeg heller ikke noe før rett etter fødsel da jeg skulle amme. Plutselig var det melk der. Rar følelse.. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 38+4.

Skrevet

Venter nr 3 nå og har for første gang ikke fått noe melk. Eller har i hvert fall ikke lekket noe melk i svangerskapet. Men det ligger av og til sånn størknet seig melk på brystvorten som jeg må plukke/skrape vekk. Men lekker som sagt ingen ting.

Med førstemann lakk jeg som en sil fra uke 18 og med andremann litt senere.

Sluttet å amme nr 2 et par uker før jeg ble gravid denne gangen. Vet ikke om det har noe å si.

Jeg er forresten 40+4 i dag.

Skrevet

Fødsel rett rundt hjørnet og har ikke melk. men hadde ikke det sist heller. Dukket opp dag to etter fødsel. Men det er jo ikke noe problem, babyen kommer ut mett og god og trenger egentlig ikke mat de første dagene, er jo bare for trening, igangsetting av produksjon og kos man setter igang med en gang.

Skrevet

Er tredjegangs og 38+3 og jeg har ikke fått melkeproduksjonen i gang før etter fødsel alle gangene, så det er veldig individuelt, og har ikke så mye å si for melkeproduksjon etterpå.

Skrevet

Har ikke hatt melk før noen av fødslene. Men har såvisst fått melk etterpå. Den begynte å komme dagen etter fødsel begge ganger.

Skrevet

huff, skulle ønske jeg ikke hadde fått melk enda! er i uke 31+4 og lekker masse. har gjort det siden uke 20. Det er ikke mye moro nei :(

Skrevet

Om jeg klemmer hardt rundt brystet og etterpå kniper litt på brystvorten, så kommer det bittebittebitte litt klar væske ut... Måtte bare sjekke for jeg også lurte litt på om jeg den eneste som ikke hadde fått melk ;-) ingen lekkasje og ingen merkbar produksjon :-) Kommer tidsnok :-)

Skrevet

Jeg har ikke melk enda. Er 38+6 i dag.

Fikk litt blank væske ut, men det er noen måneder siden.

Nå er det bare seig talg som kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...