Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Har hatt 30 års krisa jeg altså.... Kjøpte veldig mye klær! Og spjåka meg ut for mange tusen. Og tok lappen på mc og hadde behov for tilbakemeldinger fra andre gutter (ikke utro altså!). I kveld kom jeg på at jeg en dag blir 40... Herrejemen, dette er en advarsel til de som ferdes min vei i de dager! Hvordan er det med dere andre? Har dere kriser?
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 De fleste jeg kjenner har hatt kun EN av de der krisene, enten 30 eller 40. Så du kan da antakelig slappe av - du har gjort ditt av patetiske angstsprell.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Har 40 års krise, og er også midt i overgangsalderen. Stakkars de som holder ut med meg.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er 30, og hadde en slags krise hele mitt siste år på tjuetallet. Tok et skikkelig oppgjør med meg selv, forlot et crappy forhold, begynte på nytt, fikk ny kjæreste, og oppdage at det ikke er så ille å være "gammel" likevel;)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Skrevet 9. mai 2011 Hmmm... Så jeg som ikke opplevde snev av panikk i forbindelse med 30-årsdagen, men tvert imot følte at det var godt å ha blitt skikkelig "voksen", jeg kan altså vente meg en skikkelig smell når jeg runder 40?
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Skrevet 9. mai 2011 Det er noen mnd til jeg blir 40. Jeg har alltid vært passe gammel, så det plager meg overhode ikke! (De gangene alder har plaget meg er da jeg var for ung til å gjøre ditt og datt og at jeg kom inn i en høyere stilling som ung og derfor måtte kjempe for å bli hørt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå