Gå til innhold

Er det dumt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner eksen uansett etter alt dritt han har gjort mot meg.. savner at han holder rundt meg og slikt..

Vi kan aldri bli sammen igjen, uansett jeg ønsker det sterkt.. men jeg kan ikke godta det han har gjort...

Er vel også best at vi ikke er venner..

Men jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg kan savne han etter alt? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå veit jeg ikke hva din eks har gjort mot deg. Men jeg har vært i et forhold der typen har gjort mye rart mot meg. Jeg har kommet meg ut av det, og er heelt ferdig med det! Jeg fikk barn med han, men vi har ikke noe som helst form for kontakt med han! Uansett hva han gjorde, så godtok jeg det, fordi jeg 'elsket han'. Jeg var veldig ung, og vet nå i ettertid at jeg rett og slett var avhengig av han! Jeg syntes synd på han, og jeg var usikker på meg selv, og jeg var redd for hva som ventet meg etter forholdet. Ville jeg ikke finne en ny en, og ville jeg være for meg selv for alltid? Etter at forholdet, som pågikk i 3 år, tok slutt, så viste jeg at jeg MÅTTE prøve å treffe andre menn, for å klare å komme videre, og det gjorde jeg. Jeg har som sagt, kommet meg videre, og truffet en ny mann, og jeg ser nå hva virkelig kjærlighet er! :-)

Sender deg en varm klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...