Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Har jo kommet ut med at den skulle ha gått under før maaange år siden også... Vi lever da på jorda idag, vi?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Jeg tror heler ikke på dette, men mange av de jeg kjenner tror på det. Jeg sier at det er bare tull, men så kommer de med bevis og slikt. HI
Gjest sug lut Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Vel, to muligheter: nye venner eller bedre utvikla kritisk sans.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Bevis og slikt? Må le.. Hadde det funnes bevis, hadde det jo vært opplest og vedtatt for lenge siden:) Holder med sug lut her:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 om verden kommer til å gå under så er det fordi vi selv ødelegger den. Det har jeg mer tro på!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Skulle likt å se de bevisene. På 60 tallet var det også mange som var sikre på at jorda gikk under. Mange gårdeiere ga bort det de eide til de som jobbet der og gikk opp på fjellet får å dø. Da det ikke skjedde hadde de gitt bort gård og grunn, smart.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Vel,jeg tror på 2012 konseptet ja, men ikke det som er fremstilt i media. Jeg tror på bevissthetsskiftet, altså at man må omstille seg. Tenke nytt etc. Verden kommer ikke til å gå under, så absolutt ikke, men en viktig teknologi ressurs som vi har blitt vandt med og som er livsviktig i noen tilfeller, kommer til å forsvinne (for en lenger periode). Sånn som strøm. Forskere har allerede gått ut med at informasjon om at dette kommer til å skje, pga sola. Da sier det seg selv at mange faktisk kommer til å dø som følge av dette, men verden kommer ikke til å gå under nei
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Nei det vet jeg vel nesten at den ikke gjør. Har derimot tro på at enkelte ting fra mayakaldenderen stemmer og kanskje blir tiden etter 2012 en "ny" tid eller ny alder. Skjer neppe over natten men likevel. Jeg har lest en del om maya og kan ikke se hvor det påstås at jorden går under egentlig. Det er noen som tolker det slik i etterkant. Det står at det skal komme en tid med støv, kan vare bare en time - det kan få konsekvenser for enkelte dyrearter som kan dø ut. 'vi får se
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #16 Skrevet 9. mai 2011 Ikke spre falske bevis 00:53. For at denne solstormen som er varslet i 2013, ikke 2012 skal ramme hele jorden må mange faktorer være inne i bildet. En annen ting er at solens 11årige syklus fra solar minimum til solar maximum (forventet i 2013) har vært usedvanlig svak. Solar maximum er forventet å være spesielt svak og ikke hemmende. Det høres pompøst og skummelt ut med solstorm, men det er ikke det. Det mange er redd for er at en CME - coronal mass ejection vil treffe jorden og slå ut strøm o.l - noe som ikke vil skje siden solar maximum vil være såpass svak som den vil. Det vil kun være fare for CME for div romstasjoner, men de fleste satelitter er godt sikret mot mass ejections. Så vær så snill. Slutt og spre kosmofrykt. Det er trist å lese og det finnes barn som blir redd av sånt. Den eneste grunnen til at folk kan si ting som dette er at de ikke aner hvordan solen eller vitenskap fungerer. Mvh AstrobiologIna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå