Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Hvordan ville dere brukt pengene? Sett at dere hadde et ok sted å bo fra før. Spart, i så fall i hva, brukt, i så fall på hva?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Da hadde jeg spurt svigers hvor mye de skulle ha for hytteparadiset sitt!!!!! Og evt kjøpt det på flekken
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Betalt ned all gjeld, ny bil og pusset opp der det var behov. Kjøpt ei ok hytte og ellers spart på høyrente konto. jada, kjedelig som bare det, men gidder ikke at banken skal "spille" med pengene mine!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Ny bil, kjøpt en liten leilighet som kan leies ut så barna har noe når de blir større, litt aksjefond og litt bankinnskudd. Og kankje et cruise i karibien med hele familien... og okay,, en hvit Mulberry veske...;-) og en shoppingtur til london med en venninne hvor jeg hadde gått berserk på shoppingen...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Ville pusset opp det som var å pusse opp. Så ville jeg tatt med venner og familie til Thailand på en 3 ukers ferie. Ville selvfølgelig spart det meste. Fryktelig greit med økonomisk frihet.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Hmm.. Drømmehuset, bil og spare masse! + god ferie med mannen og unga.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Pusset opp huset, hytte, ny bil + brukt endel på klær.. Spare kan man gjøre når man blir gammel :-0
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Kjøpt meg huuuus og biiiiil! Tatt bøttevis med ferier og drasset med meg både venner og familie:)
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #10 Skrevet 9. mai 2011 betalt ned gjeldd, kjøpt hytte og en snasen bil
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #11 Skrevet 9. mai 2011 Gjeld,en til bil, oppussing og utbygging,litt shopping og sparing. Jobbet mindre,men da skulle jeg gjerne hatt noen millioner ekstra. Regner forresten med å arve mellom 5 og 10 mill en gang i framtiden.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #12 Skrevet 9. mai 2011 Kjøpt et nytt hus. Vi har en strøken enebolig, men det har vist seg at bolig er det beste å investere i her i landet. Dersom ikke også min bror m/fam hadde arvet samtidig, så hadde jeg latt det dryppe på dem også. Vi har også uansett planer om å reise bort i 6 mnd, så ble det finansiert også!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #13 Skrevet 9. mai 2011 og en gang i fremtiden arver vi vel omtrent den summen. Vi får se hva som skjer den dagen. (vi har foreldre som har jobbet og vært flinke med penger....)
Willy Wonka Skrevet 9. mai 2011 #14 Skrevet 9. mai 2011 Ville kjøpt en tomt vi sikler etter som koster 3 mill....drømmetomta!! Så ville jeg betalt gjeld og brukt masse ekstra på shopping!
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #15 Skrevet 9. mai 2011 Nå er jo egentlig ikke 5 millioner "så mye" om man skal ha hus, bil, båt, hytte og hele pakka... Jeg ville pussa opp det jeg syns trenger det her hjemme. Kjøpt nytt bad og kjøkken. Så ville jeg solgt de bilene vi har, og kjøpt meg en god familiebil i litt større klasse enn jeg har nå. Betalt ned kredittgjeld, og halve huslånet. Er jo strengt tatt ganske praktisk å ha lån. Og jo, studielånet skulle jeg betalt. Alle sier det er det beste lånet man kan ha, men det er jo bare fordi det er personlig. Sitter jeg med 5 mill på bok kan mannen bruke de pengene å betale det ned med likevel om jeg dør...
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #16 Skrevet 9. mai 2011 Jeg hadde blitt skikkelig gjerrig. Betalt gjelden min, og ikke sagt til noen at jeg hadde vunnet, Betalt deler av gjelden til mamma og pappa og foreldrene til mannen min.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #17 Skrevet 9. mai 2011 Kjøpt tilbake huset mitt og satt mannen på gata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå