Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 JA, jeg er SUUUR! Er lei av å spise riktig, trene og passe på vekta! Alt går så treigt! Og huden er løs og skrukkete! DRITT!! Nei, kanskje jeg bare skal ta gastro-operasjon og eta hva jeg vil, og deretter operere vekk all løshud, sååå mye lettere da gitt! AAARRRRRGGHHH!!!! *dagens utblåsning!*
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 AMEN!!! Beste innlegget i dag, Hurra for deg og dagens utblåsning
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 jo takk du, kan jeg få operasjoner og slikt på blå respet trur du? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå