Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Ok, damer og forumtroll - ikke klikk i vinkel nå... Jeg ELSKER karuseller... og det vet min vennekrets veldig godt. Jeg er nylig blitt gravid og vil være hele 8 uker på vei når den årlige Liseberg-turen går av stablen. Jeg har ikke veldig lyst til å røpe graviditeten så tidlig, men jeg ser at jeg blir nødt til det dersom jeg ikke kan ta karuseller... Jeg vet at det er noen av disse karusellene som tydelig skiltes som ikke for gravide... men lille knøttet ligger da veldig godt beskyttet på dette tidspunktet?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Nei, du må ikke kjøre karusell når du er gravid.... Pariserhjul og slikt går fint, men du må ikke ta noen som gjør at du får sentrifuge i magen
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Sentrifuge i magen, faktisk.... (tar forøvrig stort sett ikke ting som går på hodet, eller som rister eller slenger for mye i meg) Nei, jeg regner vel med å måtte stå over de som er skiltet... men resten av gjengen blir nok skeptiske om jeg ikke er med Mini i de små greiene engang... Har tenkt til å skylde på dårlig form, eller noe - men håper at mye av det morsomme er "gravid-vennlig" HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Du kan jo også spørre "vaktene" om det er engnet for gravide?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 liten ide, spør jordmor/lege om det trur ikke det tar noe skade av det egentlig siden du ikke er så langt på vei. men bedre og være føre var enn etter snar jeg har fordelen, liker ikke karuseller så kunne ha skjult at jeg var gravid, kunne hvis jeg villa ha lurt folk til 6-7 måned hehe (magen syntes ikke noe særlig på meg, men ei helg og den "datt ut")
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Jeg kjørte vannsklie da jeg var ca like gravid og kjente tyngdekraften "dra" i fosteret. Det ble med en gang og aldri mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå