Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 batteriet har sagt kvelden for en del år siden, Screendriveren fucker hele tiden, og nå er ledningen begynt å svikte.... Hvilken Laptop bør jeg kjøpe meg?????
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Finnes det ikke best i test sider? Hold deg unna HP ihvertfall. Jeg har hatt trøbbel med to over gjennomsnittet dyre HPer de siste årene. Heldivis har jeg hatt forsikring på begge. Ett must! Batteriene går før garantitiden, vifta bråker, plutselig blackout og tastatur som hekter seg i fingrene er noe av trøbbelet. Sitter nå på jentas laptop og batteriet sa byebye i går, og ledningskontakten inn til maskina er fryktelig løs:P må sitte heeelt i ro. Sjekka den i et snedig program og fant ut at den er helt på bakvisa selv om den bare er 3 år. Av en total score på 989 poeng scora den 83. Yeee.. så her er det enda et utlegg før skolestart. Men uansett hva du velger - kjøp forsikring!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 har HP og ingen problem til nå, men det er for den er gammel, slått sprekker i og hardt brukt. batteriet funker bra, ingen problem med ledningene og førstan nå har viften fått problem. men mammas HP hadde hun i noen måneder også ble den byttet inn mot et annet merke. Acer (trur det skrives slik) er vist meget bra HP og Nokia er mine venner, men jeg har mye flaks med de merkene.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har HP minipc og allerede etter bare noen mnd er den nesten ubrukelig.. Kan bruke opptil en time på å åpne et program..(!!) og her om dagen hang skjermen seg i sidelengs og ble slik leenge.. Jeg måtte starte om pc'en og jaggu starta den ikke sidelengs da også.. musa tilogmed var snudd, så det var skikkelig "vanskelig" å navigere.. hehe.. Har blinkende skjerm innimellom og slike black outs.. Dessuten henger de fleste programmer seg temmelig ofte.. Lurer på om ikke jeg burde komme meg tilbake til butikken med den egentlig :s Er bare så mye mas... men på den annen side er det vel verdt det.. Kan ikke anbefale HP i hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå