Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

 

Min datter på 1,5 år har i det siste begynt å slå seg selv... Er dette normalt? Gjør barn på den aldern det når de ikke får viljen sin etc? Hun slår seg i hode, i fjeset og noen ganger kniper hun. Jeg syns dette er utrolig snodig.. Prøver bare ignorere henne når hun gjør det, for de gangene jeg har reagert å sagt "nei, du må ikke slå deg selv", så gjør hun det bare mer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min jente på femten måneder klikker og river seg i håret og klorer ørene sine, så mulig det er samme greia? Utrolig frustrerende, det ser jo så vondt ut :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...