beibilykke Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Hei Min datter på 1,5 år har i det siste begynt å slå seg selv... Er dette normalt? Gjør barn på den aldern det når de ikke får viljen sin etc? Hun slår seg i hode, i fjeset og noen ganger kniper hun. Jeg syns dette er utrolig snodig.. Prøver bare ignorere henne når hun gjør det, for de gangene jeg har reagert å sagt "nei, du må ikke slå deg selv", så gjør hun det bare mer..
Anonym bruker Skrevet 12. mai 2011 #2 Skrevet 12. mai 2011 Min jente på femten måneder klikker og river seg i håret og klorer ørene sine, så mulig det er samme greia? Utrolig frustrerende, det ser jo så vondt ut :s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå