Gå til innhold

Ta med trille til 3,5 åring i dyreparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min 3,5 åring har sluttet med vogn!

Men, vi skal til dyreparken i juni og skal i løpet av to dager tråkke dyreparken på kryss og tvers i flere timer. To dager etterhverandre. Husker fra ifjor at det er litt avstander mellom attraksjonene.

Min 3,5 åring har i utgangspunktet ikke noen problemer med å gå, glad i å gå - men så er han også 3 år da med det som tilhører av trass etc.

Vet det kan bli slitsomt å gå frem og tilbake, fra en atraksjon til en annen. Kan det være lurt å ha med en trille i tilfelle det skulle skjære seg, han bli sliten lenge før dagen er omme?

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tatt med trille, som "ekstra" sikkerthet. Kanskje blir den brukt, kanskje ikke. Men godt å ha den i nødtilfelle hvis alt skjærer seg.

Skrevet

Jeg hadde tatt med trille. Det er langt å gå en hel dag, og når små ben blir slitne er det plutselig ikke hyggelig i parken lenger!

Skrevet

Du kan låne en slik tralle du drar etter deg. Men da må du møte opp ved åpningstider for de er populære. Min gutt var 3år i fjor da vi besøkte Dyreparken. Han er ikke noe glad i å gå, men i Dyreparken er alt nytt og mye å se på. Det gikk kjempefint. Vi tok litt småpauser, drakk og spiste og så en god del show.

Husk at de små faktisk også sitter i karusellene. Er vel vi voksne som går mest.

Ville ikke tatt med vogn!

Skrevet

jeg ville også tatt med trille. Kan gå greit en lang stund, men så får 3 åringen din nok. Sliten fra mye gåing, masse inntrykk, mye mennesker etc. Da kan det være godt å ha trillen som et sted å sitte for å komme seg rundt i parken.

Det er ikke moro å ha med små barn som er utslitt. Da blir fort besøket i dyreparken et mareritt for liten (og stor)

Skrevet

Var i dyreparken med min 3-åring i går og hun satt ikke i vognen et sekund. Men det var veldig greit å ha den likevel, den var lesset ned med drikke, mat, jakker, bamser vi kjøpte osv ;)

Skrevet

Vi var der i påsken, og hadde med vogn til vår 3.5åring. Vennina mi hadde ikke vogn til sin 4åring, men han lånte vår. Og vi var der bare en halv dag, omtrent. De blir fort slitne...

Skrevet

Ville også tatt med trille! Er uansett kjekt å ha til pikkpakk :)

Skrevet

Hadde ikke med til min 3,5 åring i fjor og det gikk veldig bra!

Skrevet

Jeg ville tatt med trille. Også fordi at en ofte må bære litt ting, og det kan være greit å ha trillen med kanskje litt bagasjeplass til dette :)

Skrevet

absolutt tatt med trille! har også en på 3,5 som skal i dyreparken og vi tar med. om ikke han bruker den så er et jo greit å lasse oppi. har du en reisetralle f.eks. så funker jo det bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...