Gå til innhold

Dem dumme, rare kroppen min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er vant til å ha murringer i en ukes tid rundt eggløsningen, også vant til ømme pupper.

Fredag 8. april er mest sannsynlig siste eggløsningen. Jeg gikk rundt hele dagen med skikkelig vondter nedi der, og på kvelden tok smerten seg skikkelig opp! Kjentes ut som at noen blåste opp en ballong inni meg til den sprakk! Dro hjem og hadde sex den kvelden.

Tiden etter eggløsningen fikk jeg halsbrann, kvalme, følte meg rar, drømte rart... Var overbevist om at jeg var gravid!

Nøyaktig to uker senere hadde vi sex, og da jeg våknet dagen etterpå sjekket jeg om jeg hadde fått mensen, noe jeg ikke hadde fått. Reiste meg opp og gikk rett på do, og oppdaget da at det var lyserødt slimete blod i trusa.

Her begynner det som virkelig forvirrer meg, for jeg er vant til 7 dagers mens med mye blødninger. Jeg har aldri vært en såkalt spotter. Pleier også ha det så vondt at jeg nærmest blir sengeliggende under mens.

Denne mens var det lite blod. Noen ganger var det rødt og ferskt, men det virket utvannet. Andre ganger var det brun spotting. Det varte i 4-5 dager før det stoppet helt opp. Jeg kjente ikke murringer eller noe annet menssymptom.

Tatt to tester i ettertid, som begge viste negative. Siste testen var i forrige uke, da ville jeg vært litt over 5 uker på vei tror jeg.

Nå har jeg hatt skikkelige ømme bryst i noen dager, men ingen andre tegn på eggløsning. Ikke murringer eller slim. Har også slitt mye med kvalme og hodepine, er slapp og kjeftet full gubben fordi han kjøpte lano til meg når jeg etterlyste dusjsåpe... Hadde koteletter til middag i dag, og jeg har slitt med at det har luktet rart siden de ble sprett fra pakningen. Gubben kjenner ingen lukt, jeg synes den er ekkel og blir uvel...

Kan jeg være en sånn person som tester sent positiv? Eller bare tuller kroppen med meg? Er så forvirret her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også gått fra å være flink til å spise til å nesten ikke klare å spise i det hele tatt i løpet av den siste uka..

Skrevet

Prøver igjen. Puppene mine er veldig merkbare for tiden på grunn av ømheten...

Skrevet

Jeg ville tatt en test til :o)

Jeg har hatt det slik du beskriver uten å være gravid, det har vært når jeg har vært redd for å bli gravid og når jeg har ønsket å være gravid.

Jeg var også slik da jeg virkelig ble gravid. Så det er kjempevanskelig å vite :o)

Det virker som om du ønsker å bli gravid, så jeg ønsker deg lykke til :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...