Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 ulike meninger i hjemmet om leggetider. hvordan er det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Her er det kveldsstell rett etter barnetv, og hun er i seng til klokken 19.00
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Klokka åtte, da våkner har av seg selv ca halv syv, blid og uthvilt. Er jo litt forskjell på hvor mye søvn de trenger, vi gikk fra halv åtte til åtte siden har sto opp før seks hver eneste morgen. Han trengte ikke så mange timer i senga...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jenta mi blir 1. klassing til høsten. Hun legger seg kl 20.30, og får lyst til å titte litt i en bok før hun sover. Virker som det går bra. Må si at før la hun seg kl 19.30, men etter at hun fikk en liten søster ifjør har hun fått lov til å være oppe en ekstra time (babyen legger seg kl 19) for å få litt alene tid sammen med oss.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Ja, helt sant det at de har forskjellig behov i den alderen. Min frøken har alltid hatt ekstremt stort søvnbehov, så jeg må vekke henne klokken 8 om morgenen så vi rekker skolen hehe.. men jeg er nesten litt misunnelig på de som kan ha barna oppe til 8 tiden, da får man jo mer kvalitetstid med de små hilsen anonym over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå