Gå til innhold

barnehagen har trampoline uten nett.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nett noe en MÅ ha eller BØR ha? Tenker i en setting hvor bhg er kommunal.

Har gitt beskjed til jenta at hun ikke får hoppe i den så håper hun følger det. Har også gitt beskjed i bhg at hun ikke får lov, og da unnskylder de seg med at det kun er ett barn om gangen og at de står ved siden. Uansett får hun ikke lov.

Likevel reagerer jeg over å sette opp noe sånt i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det en stor utetrampoline, så hadde jeg tatt opp dette. (ta opp med su-representant om du ikke kommer noen vei med personalet/styrer)

MEN jeg tror ikke jeg hadde nektet mitt barn å hoppe.

Skrevet

Er en stor utetrampoline.

Mitt barn fikk ikke hoppe ifjor og får heller ikke hoppe iår. Der er jeg urokkelig så hva andre velger bryr meg lite;). Jobber på mottak og kan love deg at sommeren er full av trampolineskader, mange veldig stygge. Vi har trampoline hjemme så hoppet blir det:)

Skrevet

De bør absoutt ha nett. Men som de sier: De står ved siden av og kun 1 av gangen.

Synes det er veldig sært at ditt barn ikke få lov å hoppe. Tenk når mange av barna er ivrige og lekne, står i kø for å hoppe....mens barnet ditt går og dilter i bakgrunnen - får ikke lov å hoppe av mamma!

Det hadde vært mye verre om det ikke var overvåket av voksne, mange på trampolinen etc

Synes du skal revurdere reglene dine. Tenk hvor sårt det faktisk kan være!

Skrevet

Hun har aldri spurt om å få hoppe heller. Selv om hun er bare 5 vet hun hvor farlig det kan være da hun har sett noen skade seg på trampoline. At du syns det er sært får så være. Det betyr ingenting for meg.

Og bare så det er sagt; det er flere som ikke får lov å hoppe:)

Skrevet

Er vel ikke lovpålagt med nett men dette hadde jeg tatt opp. Selv om en voksen står å passer på kan barnet raskt sprette ut på den andre siden. Det bli bli fatale skader.

De minste barna må ha nett da de ikke har samme balansen som større og derfor raskt kan vingle over hele trampolinen.

Skrevet

Jeg hadde gjort som deg HI, gitt beskjed om at datteren min ikke fikk hoppe der. Uansett hvor mye personalet følger med, så er det lett å "sprette" utenfor.

Da får hun heller hoppe hjemme eller hos venner som har sikkerhetsnett. Synes det er ganske spesielt at bhg ikke har det.

Skrevet

Hvordan bhg tror du det er dette barnet går i 22:23? Selv om HI har gitt beskjed om at datteren(?) ikke får hoppe betyr det jo ikke at hun går å dilter i bakgrunnen av alle de andre!

Jobber i bhg og vi har også trampoline, da med nett. Fins noen barn som ikke får hoppe i den heller og har aldri opplevd barn som gråter fordi de ikke får lov, eller som blir utenfor. Og hadde de blitt utenfor er det vår oppgave å sørge for at de kommer "innenfor" igjen.

Og, jeg hadde også nektet mitt barn hoppe i trampoline uten nett.

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig sur om bhg hadde satt opp en trampoline ,jeg syns ikke det har noe i en bhg å gjøre ! Jeg hadde også nektet min sønn å hoppe .

Skjønner deg godt HI

Skrevet

Hmm, jeg hadde ikke tatt ansvaret for at barna ikke ramlet uttafor, om der ikke var nett på trampolinen. Det blir liksom å be om skader. Brått så ramler noe på sykkel likeved,og så er fokusen på det barnet???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...