Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Våre to felles barn er 4 og 6 år gamle. Vi gikk hver til vårt i fjor sommer (på fredelig vis, forsåvidt) og vi har snakket litt om å dra på ferie sammen nå til sommeren. Vi er begge fortsatt single og har lang ferie i og med at begge er lærere... Vi har ikke bestilt noe enda, og jeg er litt i tvil om det er en god idé. Er så redd barna skal få forhåpninger om at mamma og pappa skal bli sammen igjen... Noen med erfaringer de kan dele?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Vi gjorde det i flere år, fram til jeg fikk meg kjæreste, da barnet var fem år gammelt. Gikk helt fint det.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Min eks dro på ferie med sin ex og deres felles barn da hun var 5-6 år. Gikk helt greit det altså. Jenta visste godt at mamma og pappa ikke var sammen og at pappaen var sammen med meg. Kan ikke huske at hun ble noe som helst forvirret. Husker hun syntes det var koselig å se meg igjen etter at de hadde vært på ferie:) Tror det er viktig å forklare de på forhånd at det er kun en fere og at mamma og pappa kun er venner og ikke skal bo sammen igjen. Syntes det er en kjempefin ide at dere drar på tur sammen jeg. Veldig godt for barna å se at mor og far er venner.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Det gjorde ei venninne av meg i noen år også. Men det var ikke lange turene. feks 2 dager i kr.dyrepark. Dette var fra gutten var 2år-4år, det gikk visst veldig bra og det koste seg alle sammen. Men de lå så klart ikke på samme rom!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå