Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Hvis det har gått en dag uten at jeg har vasket håret, og det er i litt hårspray e.l fra dagen før, pleier jeg sitte på kvelden å snurre håret sammen, det som er rett ved ørene, sånn at det står rett ut. En på hver side.Ser ut som jeg har horn. Flere som gjøre dette? Kjæresten mener dette ikke er vanlig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Ehhh...nei... Men sønnen min drev med det da han var 2-3 år gammel ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Sier du det ja.. Tror jeg startet da jeg var 17-18.. Min mor gjør det også.. men hun lager de midt på hodet. HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Dagens latter, synes jeg ser voksne damen gå rundt med horn Nei, jeg lager ikke horn av håret mitt. Men ungene synes det er gøy å lage hanekam når de står i dusjen med såpe i håret.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Jeg går ikke rundt sånn, lager dem på kvelden mens vi sitter ser på tv , bare jeg og samboer Hehe nei jeg går IKKE rundt sånn HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Har ikke noe bilde Men, altså, du tar littegrann hår, det som er rett ved ørene liksom (der mennene får skinnskjegg på en måte..), ta ca like mye hår som du ville brukt for å lage en liten flette.. snurr det rundt og rundt, så står det rett ut, akkurat som pippi. Det står ikke rett ut hvis håret er vasket samme dagen da, du må ha litt av gårdagens hårspray i det. Prøv da vel Ser skikkelig teit ut, vet ikke hvorfor jeg gjør det. Det ligger til familien. Jeg har et par kvelden i uken, hvor jeg sitter her med horna mine HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Hehe.. Jeg gjør det innimellom, men jeg har langt hår så det står ikke så mye ut men legger seg som en klump:) Jeg lager slike litt rundt omkring på hodet:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Hehe godt jeg ikke er aleine =) Jeg har også langt hår, men det står litt ut 2-3 cm også henger de ned på slutten Kanskje jeg skal utvide horn-området mitt å lage de på hele hodet HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Hihi.. Ja det burde du prøve.. Akkurat sånn ser mine horn ut også Ler godt her nå, har liksom ikke tenkt over hvor dumt det egentlig ser ut før jeg leser dette:) Snurret hår ser jo komisk ut:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå