Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 1. Pen? Ja 2. Synger bra? Nei 3. PR KÅT! Ja. Liker henne ikke, elsker rampelyset for mye.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Enig! Dama er pen og synger rent, men stort mer er det ikke. Mangler innlevelse og mening/budskap.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har aldri møtt Tone og har derfor heller ingen mening om henne. Alt annet ville vært idiotisk. Spør meg heller om hennes musikk.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Jeg har møtt henne, hun er dum som et brød.... Hun har ligget med de fleste av mine guttevenner.. Hun har ikke stygg stemme, men utrolig kjedelig. Hun er pen, men ikke vakker.. helt vanlig pen dum pike...
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 21.24 Selvfølgelig kan man ha en mening om noen som er i media så mye. Hun blir intervjuet, ytrer meninger, stiller ooppo på det ene og det andre. Hadde hun levd et tilbaketrukket liv og det kun var musikken henes vi fikk høre da kunne vikke mene noe om henne.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Virker tilgjort og over gjennomsnittet opptatt av å bli oppfattet som en jordnær jente. Noe hun ikke får full uttelling for i mine øyne. Men pen kropp og et greit ansikt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Syns hun virker sjarmerende, har kul stil, fin kropp og pent ansikt. Syns hun får ufortjent mye gørr fra andre jenter. Hun er utseendemessig drømmedama til de fleste gutter/menn jeg kjenner. Tror folk flest glemmer at hun kun var 16 år da hun ble kjent og ikke er mer enn 21 eller 22 år nå, og at man dermed ikke kan forvente at hun skal være den mest reflekterte personen som uttaler seg i media. Alderen tatt i betraktning samt hvilket liv hun lever synes jeg hun virker rimelig oppegående!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Er hun virkelig dum? Til å være dum så har hun oppnådd mye. Hun har jo suksess. Syns ikke hun virker dum på bloggen.
lille frø, mor til to Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Utrolig vakker og likanes jente. Bra stil! Synger flott.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes hun er forferdelig oppskrytt rent utseendesessig. Kjenner mange jenter som er minst like pene som henne. Hun er pen, javisst, men ikke utenfor normalen. Oppfatter henne som uuuuutrolig overflatisk, selvopptatt og forfengelig. Og forstår faktisk ikke hvorfor hun er i media i ett sett. Musikk-karrieren hennes er ikke i nærheten av å ta av, hun flopper jo gang på gang. Hun er en norsk Paris Hilton, kjent for å være kjent.
Kokkosbolle Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Hun er søt, pen og flink til og synge. Men hun er ikke nydelig, vakker og med en fantastisk stemme. Tror ikke hun er dum, men hun opptrer som en pr-kåt drittunge med alltfor mye selvtillit på tv, og det ødelegger jo en del.
jordbærsjokolade Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 Jeg syntes hun er veldig vakker, og hun kunne vært ennå mer vakker om personligheten var litt annerledes:)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Janteloven lenge leve....blir liksom ikke sjokkert lenger.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Det er ikke jantelov fordi man ikke liker noen. Jeg synes mange kvinner er vakre, har flotte talenter på både det ene og det andre området, og spennende personligheter. Tone Damli er ikke en av dem. Jeg synes hun ser ordinær ut bak stylingen, har en helt grei sangstemme men kjedelig musikk, og at hun ellers fremstår som helt hul. Ser ikke fnugg av personlighet hos henne, bare et blankpusset ytre. Og det har ingen ting med jantelov å gjøre. Ombestemmer meg gjerne dersom hun overrasker en dag.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Synes hun er en av få kjendiskvinner i Norge som faktisk ser veldig flott ut usminket
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Tror ikke hun noen sinne viser seg utenfor døra uten full pakke med sminke og styling. Det virker som om utseendet betyr alt for henne. En av de grunneste damene i media.
Tante Blås Squaw Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 Pen og dyktig jente som får ufortjent mye pepper.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #20 Skrevet 8. mai 2011 Hun er bare glasur uten noe inni. Det er i alle fall slik hun fremstår i media.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå