Gå til innhold

Hva syns dere om Tone Damli egentlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sier som Mia Hundvin: Null substans.

Skrevet

1. Pen? Ja

2. Synger bra? Nei

3. PR KÅT! Ja.

Liker henne ikke, elsker rampelyset for mye.

Skrevet

Enig!

Dama er pen og synger rent, men stort mer er det ikke.

Mangler innlevelse og mening/budskap.

Skrevet

Jeg har aldri møtt Tone og har derfor heller ingen mening om henne. Alt annet ville vært idiotisk.

Spør meg heller om hennes musikk.

Skrevet

Jeg har møtt henne, hun er dum som et brød.... Hun har ligget med de fleste av mine guttevenner..

Hun har ikke stygg stemme, men utrolig kjedelig.

Hun er pen, men ikke vakker.. helt vanlig pen dum pike...

Skrevet

21.24 Selvfølgelig kan man ha en mening om noen som er i media så mye. Hun blir intervjuet, ytrer meninger, stiller ooppo på det ene og det andre. Hadde hun levd et tilbaketrukket liv og det kun var musikken henes vi fikk høre da kunne vikke mene noe om henne.

Skrevet

Virker tilgjort og over gjennomsnittet opptatt av å bli oppfattet som en jordnær jente. Noe hun ikke får full uttelling for i mine øyne.

Men pen kropp og et greit ansikt.

Skrevet

Syns hun virker sjarmerende, har kul stil, fin kropp og pent ansikt. Syns hun får ufortjent mye gørr fra andre jenter. Hun er utseendemessig drømmedama til de fleste gutter/menn jeg kjenner. Tror folk flest glemmer at hun kun var 16 år da hun ble kjent og ikke er mer enn 21 eller 22 år nå, og at man dermed ikke kan forvente at hun skal være den mest reflekterte personen som uttaler seg i media. Alderen tatt i betraktning samt hvilket liv hun lever synes jeg hun virker rimelig oppegående!

Skrevet

Er hun virkelig dum? Til å være dum så har hun oppnådd mye. Hun har jo suksess. Syns ikke hun virker dum på bloggen.

Skrevet

Utrolig vakker og likanes jente. Bra stil! Synger flott.

Skrevet

Jeg synes hun er forferdelig oppskrytt rent utseendesessig. Kjenner mange jenter som er minst like pene som henne. Hun er pen, javisst, men ikke utenfor normalen.

Oppfatter henne som uuuuutrolig overflatisk, selvopptatt og forfengelig. Og forstår faktisk ikke hvorfor hun er i media i ett sett. Musikk-karrieren hennes er ikke i nærheten av å ta av, hun flopper jo gang på gang. Hun er en norsk Paris Hilton, kjent for å være kjent.

Skrevet

Hun er søt, pen og flink til og synge.

Men hun er ikke nydelig, vakker og med en fantastisk stemme.

Tror ikke hun er dum, men hun opptrer som en pr-kåt drittunge med alltfor mye selvtillit på tv, og det ødelegger jo en del.

Skrevet

Jeg syntes hun er veldig vakker, og hun kunne vært ennå mer vakker om personligheten var litt annerledes:)

Skrevet

Janteloven lenge leve....blir liksom ikke sjokkert lenger.

Skrevet

Det er ikke jantelov fordi man ikke liker noen.

Jeg synes mange kvinner er vakre, har flotte talenter på både det ene og det andre området, og spennende personligheter. Tone Damli er ikke en av dem. Jeg synes hun ser ordinær ut bak stylingen, har en helt grei sangstemme men kjedelig musikk, og at hun ellers fremstår som helt hul. Ser ikke fnugg av personlighet hos henne, bare et blankpusset ytre. Og det har ingen ting med jantelov å gjøre. Ombestemmer meg gjerne dersom hun overrasker en dag.

Skrevet

Synes hun er en av få kjendiskvinner i Norge som faktisk ser veldig flott ut usminket :)

Skrevet

Tror ikke hun noen sinne viser seg utenfor døra uten full pakke med sminke og styling. Det virker som om utseendet betyr alt for henne. En av de grunneste damene i media.

Skrevet

Pen og dyktig jente som får ufortjent mye pepper.

Skrevet

Hun er bare glasur uten noe inni. Det er i alle fall slik hun fremstår i media.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...