Gå til innhold

Dere som bor et stykke unna foreldrene deres

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte ser dere dem? Og hvor ofte telefonsamtaler dere med de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor 1 time fra mine foreldre. Ser dem ca 1 gang i måneden, av og til oftere. Ringes nesten aldri. Alltid vi som besøker dem.

Skrevet

Jeg bor ca 40-50 minutter unna pappa. Ser han kanskje 4 ganger i året, og han ringer aldri. Snakker kanskje med han på telefon tilsammen 30 minutter i året...

Skrevet

Bor ca 50 mil nna. Prater i telefonen nesten hver dag, Ser dem 4-5 ganger i året. Noe mer det siste året siden jeg har hatt barselspermisjon.

Skrevet

bor vel 150 mil unna min mor, ringer 2-5 ganger i uka, møtes 2-6 ganger i året

Skrevet

Mamma bor 20 mil unna og ser henne ca 4-6 ganger i året,prater med henne ca hver 14 dag .

Pappa døde for 2 år siden men fra jeg var 10 til 23 år bodde han i Thailand .Da så jeg han 1 gang i året (bodde der i perioder) og pratet med han ca 1 gang imnd .

Har også en søster som bor i New York , hun snakker jeg med 2-3 ganger i uka og ser ca 2 ganger i året .

Skrevet

Jeg bor ca 60 mil unna. Prater med mamma hver dag, pappa ca to ganger i uken. Vi er sammen 6-10 ganger i året og tilbringer hvertfall en uke ferie sammen.

Skrevet

De bor 3 timer (med bil) unna.. prater med de hver dag ca, og ser de ca annenhver mnd.. noen ganger oftere..

Skrevet

Mine foreldre bor 65 mil unna.

Varierer hvor mye jeg ser dem, men kanskje 5-7 ganger i året.

Prøver å prate på skype 1 gang i uka og prates på tlf 1-2 ganger.

Savner dem veldig! Ønsker å flytte nærmere dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...