Gå til innhold

FERIE


livk  (nr.3 på vei)

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Skal dere på ferie i sommer? Selv skal jeg, mannen, 6 åringen, 1 åringen til Tyrkia i uke 32-33 i svangerskapet, kjenner jeg gruer meg. Har ringt forsikringsselskapet som

sier de dekker komplikasjoner eller eventuelt fødsel i Tyrkia hvis det skulle skje tom uke 36. Har også fått time uken før reisen for at lege skal se om alt er i orden. Jordmoren fortalte nemlig at en kvinne ble nektet hjemreise fra Praha pga at siste kontroll ikke var uken før hun reiste på ferie. Jeg har også tatt toksoplasmose prøve så nå skal alle prøver være i orden. Er det noe jeg har glemt?? Er overnervøs for turen nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

 

Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med å finne ut om det er noe du har glemt. Men sjansen for at det skal gå bra er vel ganske stor her. Det er fortsatt lenge igjen når du er i uke 32-33.

 

Jeg var på ferie med ei venninne i Tyskland da hun hadde kommet like langt. Alt gikk bra med henne, men hun merket jo at hun ikke orket å farte rundt og "oppdage" stedene på samme måte. Det ble mye kafe og å ta det rolig.

 

Det virker som om du har tenkt på det meste, synes jeg. Håper du får en deilig ferie.

 

Selv skal vi ikke på ferie. Dvs. vi skal en uke i Kristiansand og besøke familien når jeg er i uke 33-34, men så blir vi bare hjemme etterpå. Når det nærmer seg uke 35 er jeg for nervøs til å dra noe sted. Ikke minst blir det litt slitsomt etter hvert. Håper på å få til en del dagsturer til skogen og stranda, da. (Steder det er lett å komme seg til med bil og ikke langt å gå.)

 

Håper du får en fin tur! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det høres ju så deilig ut! Og høres også ut som om du tenkt på det meste. Bare husk støttestrømper til flyturen (for å forhindre blodpropp), opp å gå noen turer i mittgangen og drikk rikelig med vann, men det visste du sikkert. :) riktig god tur!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...