Gå til innhold

Så akkurat "Linni" på TVn....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er IKKE et innlegg for å henge ut Linni, bare så det er sagt:-) Jeg lurer på om flere så programmet og hørte språkbruken Linni og han kjæresten? Er det greit å prate slik til hverandre foran barnet?

Mulig det bare er jeg som er litt "overbeskyttende" og helst ikke kjører igang diskusjoner og krangler foran barnet vårt. Vi har tross alt hver dag etter kl 19 til det liksom.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synst du er for overbeskyttende. Det er stor forskjell på å diskuterer og krangle. De sa kanskje litt "slemme" ting til hverandre, men jeg hørte ikke noe skriking og hyling.

Jeg og mannen min kan være uenige om husarbeid vi også - og føler ikke at vi må vente til etter leggetid på å diskutere hvem sin tur det er å støvsuge.

Skrevet

Siktet ikke til hyling og skriking, men språkbruken. Bannet og styra på.

Skrevet

Nei reagerer ikke på det.

Synes nå Linni virker jo en rolig og avbalansert mor.

Er mye verre når foreldre skriker til barna sine uansett hva de skriker om!!!

Skrevet

Jeg reagerte også på det, voldsomt mye banning. Jeg kan banne jeg også, men ikke foran ungene (og hadde i alle fall ikke gjort det på riksdekkende tv). Jeg liker Linni, men mista litt respekten da hun fyrte av alle de glosene i dag. Man kan være forbanna uten å bli helt sjømann i kjeften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...