Sannellerslik? Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 jeg går på cerasette.. og mister mye hår for tiden! Kan det være pga cerasetten? Eller er det mest sannsynlig pga graviditeten? Er 6 mnd siden jeg fødte.. og dette begynte for ca 2 mnd siden... kjenner jeg blir gaaal om jeg ikke snart slutter å miste så mye hår... Håret er blitt en god del tynnere! :/ får nesten panikk.....! Hva tror dere? Tips mot håravfall mottast med TAKK! Jeg tar forresten både b-vit og jern...
2010 Mammaen Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 er mest sannsylig pga graviditeten. Tror ikke det er pga cerazette, selv om det er umulig å gjøre. Det er i alle fall heeelt normalt å miste hår etter en graviditet og det begynner for de fleste 3-6 mnd etter fødsel. Hos meg varte det ca 3 mnd. Jeg hadde tykt hår fra før heldigivs, men det var MYE som falt av ja. Finnes diverse shampoer man kan bruke og et serum fra Wella Sp som forebygger håravfall, men jeg tror nok desverre at håret må av så det er vel begrenset effekt i disse produktene.
Sannellerslik? Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. mai 2011 takk for svar ja, det er vel kanskje mest sannsynlig pga graviditeten... håper bare det gir seg snart! En annen sa også att det varte i rundt 3 mnd, så da får jeg satse på det gir seg snart med meg også... har kanskje vart i 2-3 mnd nå... synst det er ekkelt når jeg merker att håret er blitt mye tynnere:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå