Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Kaotisk !!! Fant noen barneklær der som var ok av utseende og pris, men dameavdelingen virket gjennomført kjip. Både stoffer, søm og arbeid.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Nei, men skal for første gang til England om noen uker og lurer på om det er verdt besøket
Blabb00 Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Haha, å faen! Det er så absolutt verdt besøket. DIGGER PRIMARK!
Gjøkeredet③ Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Jeg også seriøst ELSKER Primark. Greit nok at jeg hadde kanskje handla hele garderoben min der, men herregud så mye greit man kan finne til en veldig billig penge. Har faktisk funnet noen BH'er der som er helt perfekte til min kropp, og de koster vel £3,5.. Også handler jeg alt av basisting til barna der. Bodyer, pysjamaser, sokker, boxere, t-skjorter osv, samtidig som jeg finner mye fine bukser og gensere isv der også til de. Men ikke hver gang ) Anbefaler uansett et besøk, men det kan fort være veldig kaotisk der, så vær forberedt på det!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ELSKER primark! Kanskje ikke klærne men veskene! Og skoene! Og solbrillene! Hipphipphurra
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Utrolig mye billig dritt, men ett og annet OK innimellom. Har bl.a. et skjerf derfra som jeg bruker hele tiden. Det meste av klærne har imidlertid dårlige sømmer og mister fasongen veldig fort. Men jøss, det er helt utrolig billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå