Gå til innhold

-mtp-


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

ble så vanskelig å svare på den lange ...:P

hmm..så du tror han føler noe...jeg har nå faktisk tenkt at han kanskje er homofil og jeg da men.....har også merka at kanskje d kan vere noe annet...men vi er begge to så "ordentlige" at d vil aldri skje noe.....

Men skulle ønske at vi kunne hatt et mer vennskapelig forhold..han gir meg veldig mye energi og jeg tror at jeg gir det tilbake .....jeg føler at jeg ofte kan lese tankene hans og jeg tror han gjør d samme...det kan liksom ikke beskrives men som jeg nevnte så tror jeg at vi har møttes i et tidligere liv eller i en annen dimensjon, jeg aner ikke....men merkelig er d vertfalll....

 

om d er noe du vil jeg skal se på så gjør jeg det;)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sorry, ikke meningen å poste så mange, men trodde ikke jeg fikk posta dem.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når 2 folk har det slik er de ment for hverandre :)

 

De med at du kjansje tenker han er homofil, er ofte slik vi damer tenker først før mannen tar et steg nærmere og da innser vi at det eneste han har prøvd å få frem er sine følelser overfor oss.... Så eg mener det er dette han prøver å få frem men ikke før noen mnd etter fødsel vil du få deg et sikkelig a-ha opplevelse ... Men du smiler :P

 

får opp dere 2 som et :)

 

 

får du noe opp ang gravditet på meg? Vi er ikke prøvere og min mann vil ikke ha flere og eg vil ikke ha før om en 3-5 år (vil ha fast jobb før noe barn eller flere barn i hus ) :P men alle sier gravdi dette året :S...

 

ser du noe ang ekteskap? han sier han aldri skal gifte seg, men eg har jo lyst også men mister litt moten hver gang en nevner det så stikker han eller bare svarer sikkelige barnselige ting :(

 

17 04 86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå...oki..ja d er mulig..føler også at vi er veldig forskjellige da...han er tvilling og jeg er vær....har tenkt på å spørre han men d tør jeg ikke...hehe...så vi får bare se...jeg nyter jo å få oppmerksomheten som han gir, er vel d som gir med energi :) men han er jo mye eldre og..kunne vært faren min nesten..så er d som er rart...:P

 

 

Jeg føler faktisk ikke noe graviditet på deg nå i år jeg da....tror mannen din vil endre mening om et par år...da blir han babysyk igjen og...hihi...merkelig men han blir nok litt overraska selv og over at han vil føle d sånn men d kommer plutselig.....

Jeg tror at vi du ikke maser om giftermål på en stund, og så om et års tid snakker du i ro og fred om at du fortsatt ikke har glemt det og hvor mye du kunne tenkt deg d og hvor mye det betyr for deg så tror jeg han vil skjønne det og dere inngår et kompromi.....men d blir ikke giftermål før etter den siste ungen tror jeg...så ser ut til at det kan bli en fem år til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørest akurat ut som det livet eg ønsker meg :D helt perfekt... har noe mer på deg i morgen så tar opp denne tråden igjen da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eg får et tall inn i hode og det sier at når barnet er 6 mnd gammel vil det ske noe med deg og han på jobben :)

 

Men kortene sier at et blir dere om ikke så lenge..

alder ingen hindring :P (mi søster i sammen med en som er 22 år eldre enn henne :P ja like gammel som pappa) hihi alt er mulig ;)

 

BF vil vere ganske stusselig på deg og dette for han skjønner ingen verdens ting :P typisk mannfolk, men du vil også ha en indre følelse for han du har nå, så kan vere dere blir sammen igjen etter noen år med opphold....

Oktober er en mnd som det ikke er så mye kærlighet på dg, kansje du sitter i tenke boksen da?!? hvem ve :P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, for å si det sånn...det kommer ikke til å skje at jeg går fra mannen min....

jeg vet at jeg ikke ofrer det og jeg vet at han på jobben ikke kommer til å ville det heller, for han kjenner både meg og mannen....

så dette tror jeg nok ikke stemmer....men at vi kan snakket åpent om d vi kanskje føler og innse at vi har noe fint sammen er en mulighet men aldri at jeg går fra mannen min....jeg er jo glad i han og vil dele resten av livet mitt med han....da må d skje noe dramatisk hos oss her på hjemmebane...(at han finner seg en annen)

var ikke d jeg var ute etter heller, å finne ut om vi ble sammen, bare hvordan vennskapet vårt ville bli /utvikle seg....det kunne nok skjedd noe om jeg ikke var så ordentlig men d er jeg :) hehe.....

men takk for at du så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...