Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Velg 2-3 av dine venninners menn og beskriv de :-) 1. Han gav et dårlig første inntrykk, virka litt hoven og overlegen. Etter å ha blitt kjent med han så er han en snill gutt, ganske sjalu, god far og ganske bevisst på sitt eget og samboers utseende.Pen mann, men fryktelig tynn. 2. Dårlig inntrykk fra før hun ble sammen med han, og det har bare fortsatt etterpå. Kontrollerende, slesk og totalt uinteressert i å bli kjent med hennes venner. Er forsåvidt slutt mellom de, men bor fortsatt sammen. 3. Snill, søt gutt, men mye yngere enn min venninne. Alltid hyggelig, god far og veldig god mot venninna mi.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Venninne 1: Dritkjip tørrpinn av en fyr. Hengslete og stygg. Beundringsverdig at hun har klart å ha sex med den mannen for å få barn med ham. Grøss. Venninne 2: Kjekk mann men dessverre er han en uansvarlig drittsekk som er utro mot henne med eksen sin. Venninne 3:... hadde han ikke vært sammen med venninnen min så skulle jeg prøvd meg selv. Han er HEIT!!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 1. Mye eldre enn min venninne (hun er tidlig i 20åra, han er sent i 40åra). Han er interessant, intelligent, morsom og unik. Liker han godt! 2. Lukket, umoden og ikke flink med mennesker. Var ikke spesielt god og elskelig mot henne. Kunne ikke fordra han. Heldigvis har de gjort det slutt. Uheldigvis er hun linket til han gjennom barnet. 3. Jovial, blid og snill. Men hun og han er ulike på mange måter. Hun er litt mer kompleks, mens han er litt for "enkel", derfor kræsjer de en del. Han elsker henne mye mer enn hun elsker han virker det som, og det utgjør en usunn maktubalanse i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 1: Forsåvidt en koselig fyr, alltid smilende og blid, men en jævla besserwisser. Tror han kan alt 2: Kjenner faktisk ikke denne fyren så godt, men virker veldig koselig og grei. Har utseende med seg og venninna mi virker lykkelig, så da er jeg fornøyd 3: Liker han kjempegodt som min egen venn, men synes han kan være ganske frekk og til tider umoden i forholdet med venninna mi. Han prøver iallefall så godt han kan å vokse opp, og er full av tøys og fanteri
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 1. Slesk og ekkel, gammel og mest sannsynlig utro. Det kommer aldir til å vare, og hun kommer til å ende opp deprimert og barnløs.. Hun blir brukt til sex menelsker han 2. Kjedelig. Levd sammen i ti år. Like i typen, bare at han er litt mer tørrpinn. 3. Kjedelig og dum fyr. Stusselig rett og slett.
Tante Blås Squaw Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 1: Morsom, intelligent og veldig omsorgsfull kar. Fordomsfri datanerd med fotodilla. 2: Oppussingsentusiast med beina på jorda. Krever veldig mye av seg selv. Tenker langt framover, veldig økonomisk. Snill, sta og smart. 3: En mester i å utsette ting, men får det alltid gjort til slutt. Skravlete, hjertegod, stødig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå