Gå til innhold

Vekstavvik??


bjuli

Anbefalte innlegg

Skal til ny ultralyd til uka fordi SF målene mine ligger under normal området, flere som opplever dette? Magen min er i grunn liten til å være snart 33 uker.

 

Håper alt er bra med lillegutt i magen og at han vokser som han skal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke bekymre deg,jeg har hatt akkurat det samme,men ved neste måling hadde jeg vokst 1,5 cm på SF målet :)

 

Om de syntes det er grunnlag for ekstra oppfølging så er jo det bare bra at de tar tak i det og gjør det de skal :)

 

Håper du vokser og trives :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF målene mine gikk opp og ned ved forrige svangerskap, og jeg husker jeg var bekymret. Heldigvis får en oppfølging og som regel en bekreftelse på at alt er som det skal være. Krysser fingrene for at alter bra med gullet i magen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på min 2. ul i dag på grunn av vekstavvik og alt er bra med han i magen;) Han har nok bare endret mening etter uke 29 og funne ut at han ikke vil bli så stor som storebror=) Han ligger rundt 12% mindre enn gjennomsnittet og blir fulgt opp med ul hver 3. uke:) Jeg er forresten langt i fra så stor nå som jeg var med storebror! Har en vektøkning på 7 kg i uke 36, kontra 16 kg i uke 35 forige gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på ultralyd i dag og lille gutt i magen har det veldig bra.. han koser seg godt der inne i hula si :-) Men han blir nok ingen stor gutt ved fødsel..

Kan se ut som jeg har begynnende svangerskapsforgiftning også :( så nå er det fokus på hvile og egenpleie fremover! Jeg blir veldig godt fulgt opp med kontroller fremover og det er utrolig betryggende.

Blir jo litt stressa med tanke på at dette er førstemann og jeg har ingen erfaring fra tidligere svangerskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til kontroll hos legen på onsdag, og fikk da vite at ettersom jeg har gått lite opp i vekt selv og SF-målet hadde flatet litt ut, blir jeg henvist til ekstra ul. Legen presiserte at det var noe som ble gjort "for å være på den sikre siden", ettersom alt ellers er normalt. Men jeg blir jo så bekymret...:-( Heldigvis er det mye liv i magen, så det virker jo ikke som om hun har det så aller verst der inne, da. Håper bare jeg får den ul-innkallinga snart, så jeg slipper å vente så fælt! Godt å høre at alt var bra med gutten din, bjuli. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...