Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Hva kan dette være for noe da?... Det startet etter samleie for drøyt ni uker siden. Begynte å blø samme kveld, og tenkte det var mensen (normal mensblødning). Blødningen avtok etter en ukes tid, og gikk over til brun utflod. Så hadde jeg det i fire-fem uker før det plutselig stoppet, og det var helt normalt i noen dager før det plutselig kom litt friskt blod igjen, og nå har jeg jaggu hatt brun utflod og litt friskt blod/slim i fire uker til, uten stans.. Begynner å bli mektig lei nå, innimellom har jeg mensvondt også. Kvier meg for å gå til legen, har fått ny, mannlig fastlege, og synes han er så sleskete :/ Noen som vet hva dette er?? Kan legge til at jeg går på Evra p-plaster og har gjort det i tre år.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Jeg hadde også det, dro til gynokolog tok celleprøve og det var forandringer. Ble operert har ikke hatt det siden, dette er 4.5 år siden. Mitt råd er ta en celleprøve, og bruk en annen enn fastlegen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå