Gå til innhold

Flere som har barn som IKKE blir hypre av sukker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri skjønt det at barn blir hypre av sukker ?

Ser det blir sagt og skrevet at barnet mitt kan ikke spise sukker fordi han blir så aktiv av det ... Eller vil ikke at barna skal få godteposer fordi det er så slitsomt når de kommer hjem ..

Har en søster som mener at datteren ikke tåler sukker ,men jeg ser bare en helt normal aktiv unge ..

Barn har faktisk mye energi som skal ut i løpet av en dag og at et barn er aktivt er helt normalt ..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel motbevist at barn blir hypre av sukker. men at de kan bli hypre av anledningen (NÅ ER DET GODTEPOSEFISKING!!!).

Skrevet

min gutt blir ikke spes hyper av sukker.

Skrevet

Stemmer som 20:05 sier - forskning har vist at unger ikke blir hypre av sukker. De blir "hypre" av stemningen der sukker blir servert - fødselsdager etc. De er like hypre i bursdagsselskap enten det serveres kaker, brus og godteri eller bare sunne ting uten sukker.

Skrevet

Nei, han er alltid aktiv. Merker ingen forskjell etter sukkerinntak.

Skrevet

Merker ikke noe hyper av sukkerinntak jeg på mine jeg heller. Men ofte når de får godteri og annet med mye sukker i er det i en situasjon der de er "høye" uansett. Jeg merker mer når blodsukkeret daler at de blir sløve og sure.

Skrevet

Jeg har aldri merket at jenta mi blir noe "hyper" av sukker. Men jeg er veldig nøye med at hun bestandig spiser ordentlig mat før hun får spise godter/is/kaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...