Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 har lest at den vil finne sted ca 18 dager etter aborten. ca 23 dager etter aborten hadde jeg kjempevondt i høyre side, som jeg har hatt tidligere rundt el-tider . Vet ikke om dette er smerter pga eggmodning, eller at eggløsningen er overstått(den sprukne eggposen lekker blod og væske ut i bukhulen) eller egglederne som trekker seg rytmisk sammen og hjelper egget på vei inn mot livmoren.. det er intense smerter som forværres v samleie eller tyngre trykk på den siden smerten ligger. Hvis denne smerten kom pga el var overstått, vil dette da si at sjansene for at jeg har blitt gravid er mer eller mindre utelukket? jeg hadde lignende smerter også da jeg ble gravid før abort.. hadde veldig vondt spes ved samleie...ååååå jeg håper sånn altsååååå :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå