junigutt 78=) Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Linus er 14 dager i dag og vi koser oss veldig. Han sover stort sett hele dagen med mating innimellom. På kvelden har han vært mye våken de siste dagene. Vil stort sett bare ha pupp og finner liksom ikke helt roen. Han skriker ikke, men så fort jeg legger han fra meg begynner han å kave og grynte. Han sovner ved brystet før han er mett, og vil derfor raskt ha nytt måltid. Vanskelig å få han til å rape. Natten er også av og til litt sånn. Han kan være våken fra 18-19 tiden til 23 -24, med bare korte blunder. Hvordan er det hos dere ?
LilleBjella Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Urolig baby på kveldstid er veldig vanlig. Da skal de tanke seg opp for natten. Melka er på den tiden av døgnet fetere. Det vil si, man har mindre melk i volum, men den melka som er der metter skikkelig. Det kan være slitsomt i lengden, men se på det som positivt at han gjør en god innsats for å bli mett for natten:) Jeg har i hvert fall stort sett blitt belønnet med rolig baby på natten, om han har fått die som han ville på kvelden. Og de kveldene han har sovet mye, har det blitt urolige netter. Her sover min fire uker gamle baby stort sett to timer i slengen natten gjennom. Så veldig mye søvn blir det jo ikke. Og kveldene er ofte som dine.
Lemonia Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Sånn var lillebror også i begynnelsen. Veldig uvant siden storebror aldri var slik. Det begynte gjerne i 16-tiden og varte til ca 21-22. Det gikk plutselig over da han var ca 6 uker. Da var han fremdeles mye våken på kvelden, men var ikke utrøstelig eller urolig lenger. Dessuten sovnet han for nattten rundt 21 og sov da, og sover fremdeles, helt til ca 6 om morgenen før han skal ha første måltid, så det er herlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå