Gå til innhold

Æsj, hva er dette, da? Underlivsspørsmål (detaljer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var ferdig med mensen for et par dager siden. Bruker tampong, og det hender at jeg får soppinfeksjon etter mensen. Nå kjente jeg litt kløe i underlivet, men det har gitt seg etter et par dagers bruk av Canesten. Men nå har jeg litt tykk (ikke klumpete) gulaktig utflod som lukter råttent. Har googlet litt, og der står det alltid om lukt av råtten fisk. Synes ikke det lukter fisk, bare råttent.

Noen som vet hva det kan være? Ubalanse i bakterieflora eller noe? Må jeg til legen, eller kan jeg prøve noe som ikke er reseptbelagt? (Har ingen problemer med GU, men har ikke tid til å gå til legen nå!)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke noe svar på hva dette kan være men vil anbefale deg å vurdere mooncup hvis du sliter med gjentagende soppinfeksjoner etter tampongbruk.

Det er helt genialt!

Skrevet

Du kan jo prøve vivag vaginalkapsler, lactal gel o.l. Det er melekesyrebakterier som normaliserer bakteriefloraen. Kan også være at du har fått bakteriell vaginose, det behandles med antibiotika.

Skrevet

Høres ut som bakteriell vaginose.. (Ubalanse i bakteriefloraen)

Skrevet

Takker for svar. Tror faktisk veg skal gi Mooncup en sjanse, har hørt mye bra om den.

Tar en tur på apoteket og ser hva jeg kan få tak i. Hvis det ikke virker, får jeg bite i det sure eplet og kjøre alle milene til legen midt i eksamensmaset :/

HI

Skrevet

Det er Lunette jeg bruker også, kjempefornøyd.

Hilsen første anonym.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...