Gå til innhold

kjole til bryllup, 7 mnd på vei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har forslag? bor i oslo

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...altså jeg er ikke bruden.

Skrevet

Hehe..jeg har samme problem..8 mnd på vei når jeg skal i bryllup den 21.mai. jeg tenkte å finne en vanlig pynte kjole som er god og vid fra brystene og ned. B.young, vero moda, bix box, blikk box og vila har som regel noe bra i kjoler :)

Skrevet

skal også i bryllup i juli, å da er jeg 7mnd på vei. Har funnet et rå fin kjole, men vet ikke om æ tør å kjøpe den. å kor stor må æ å såfall kjøpe den =/

Skrevet

Jeg skal også i bryllup..Tre uker før termin. Og aner ikke hvor jeg skal få tak i en fin kjole. Tenkte meg noe sommerkjole-aktig da. Ikke galla :=)

Skrevet

Merket Floyd har mange fine kjoler som passer for oss gravide. Selges blandt annet hos B-young :)

Skrevet

Det er veldig in med maxi-kjoler, altså de lange kjolene som går helt ned til føttene. Det er mange varianter av dem, og de sitter ofte ikke helt inn til kroppen. Flere av de kjolene som går godt utover, så kan jo hende at det er en mulighet for dere? :) B-young, vila, Lindex, Bik-bok, Floyd, Free quent er noen butikker som jeg vet har disse kjolene.. Og evt andre fine kjoler ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...