Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes det er en uting, men alle har det jo.. Hva kan jeg evt erstatte den med?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er imot, nok kaker og søtt i bursdagsfesten fra før. Men jeg gir godteposer likevel, da jeg har ikke lyst at barna mine skal være "sære"
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes det er tragisk at det første gjester spør om er når de får godteposer! Er overhodet ikke hysterisk på området,men her har vi holdt det på et minimum nivå. Her var det en liten kjærlighet og såpebobler og ungene koste seg masse. Man kan være litt kreativ. Så jeg er veldig for å være i mot
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Et stort høydepunkt i selskapet for ungene så jeg er for. Skjønner ikke hva som er så galt med det, litt snop må det være i bursdag! Det er jo bare å sette mindre godt frem på bordene og la de spise det i godteposene isteden... Vi pleier ha skattejakt, fiske eller pinjata med godteposer i, alltid like populært. Er jo ikke nødvendig med enorme menger godteri heller, jeg har gjerne en fin blyant, ballonger, de minste rosinpakkene, en bursdagsfløyte e.l. oppi der sammen med litt snop.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Da vi var små fikk vi philadelfia bolle til barne-tv
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 FOR Ungene har ikke noe vondt av litt godteri innimellom.. Min sønn får is nesten hver dag på sommeren han ..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Enig. JEG kunne aldri vært imot godtepoe i barnebursdag.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 FOR GUDS SKYLD, SKAL IKKE BARNA FÅ GODERIER MER????
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 FOR! Jeg pynter også bordet med godteri jeg som barna selvfølgelig får lov å spise
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Det bryr jeg meg fint lite om. Nå er ikke barna mine i barnebursdag alder enda, men om det er vanlig eller ikke når den tid kommer så ser jeg ganske uproblematisk på det.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 enig. jeg er blir aldri så hysterisk at jeg blir mot godepose i barnbursdag. ærlig talt bim og dib altså her har man samlet norges mest hysteriske mørene på ett forum. glad det er noen som ikke er hysteriske her også
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Jeg var imot før, men nå når ungene ikke er så bittesmå lenger (eldste er 4) synes jeg det er greit. Men jeg synes godteposene kan deles ut i selskapet slik at man begynner å spise godteriet der. Ikke nødvendig å dele dem ut idet man går slik at man skal fortsette å stappe i seg søtsaker med en gang man kommer hjem og allerede har spist is, kaker, brus etc.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Er imot! Ikke fordi barna ikke skal få spise godt, er ikke hysterisk på det området. Men mener det blir servert nok med kaker og godter i bursdagene, så mener at godteposer er en uting.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Å beskylde de man ikke er enige med for å være hysteriske er en patetisk hersketeknikk. Det må går an å argumentere med sakelige argumenter.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Mot! - Barna får nok godt i selskapet. Hva er vitsen med å sende dem hjem med en pose full av sukker?! Selskapet er ferdig og foreldrene skal tross alt få ungene ned på jorda igjen før sengetid. - Det er bursdagsbarnet som feires, det skal stå i sentrum og det er bursdagsbarnet som skal ha gaver. - Goodiebags tilhører Hollywood og fiffen. Greit nok at det plutselig har blitt en million prinser og prinsesser de siste årene. Men ALT må ikke kopieres. - Lær barna deres at de ikke til en enhver tid, på liv og død, MÅ ha all oppmerksomhet. Barn har godt av å lære at i dag er det ikke du som står i sentrum. -og de trenger ingen godtepose som plaster på såret.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 Jeg er for, bursdag er bursdag tenker jeg MEN den kan godt gis i bursdagen og ikke ti minutt før barna blir hentet
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #20 Skrevet 8. mai 2011 For! Av den enkle grunn at barna her synes det er stas. Og vi har ikke godterier på andre dager enn lørdager. Men her er det helt vanlig at bursdagsselskaper inneholder en godtepose også. Ikke alle har det, men det blir også bemerket av barna;-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #21 Skrevet 8. mai 2011 Glemte foressten å svare på spørsmålet ditt HI;-) Synes ikke du skal erstatte godteposen med noe. Du serverer den maten du vil, og thats it. Enten har du godteposen, ellers så dropper du den. Hilsen 20:48
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #22 Skrevet 8. mai 2011 I min sønns bursdagsselskap sist, hadde vi pølser først, og deretter godteposer. Intet mer, intet mindre. Ingen kake, gelé, is e.l. - KUN godteposen etter pølsene. Så fikk de lekt masse, istedetfor å sitte med bordet "hele tiden",- samt at de ikke fikk et tonn med sukker i seg iløpet av de få timene.. Jeg er for godteposer - fordi det er noe barna forventer og gleder seg til. Langt mer enn et stykke sjokoladekake eller en pinneis! :-)
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #23 Skrevet 8. mai 2011 i mot! synes det kun er bursdagsbarnet som skal få 'gaver' når det har selskap. ja, alle vennene til ungene mine har disse godteposene, vi har ikke det og INGEN reagerer heller! de får litt godteri , jeg pleier å strø litt potetskruer utover hele bordet, for det er selve prinsippet om at alle skal ha 'gave' som jeg er i mot.
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #24 Skrevet 9. mai 2011 Dust. Bare bursdagbarnet skal få noe? Det syns jeg var en teit tanke. Tror ikke barn har vondt av at andre også får en oppmerksomhet selvom det deres dag.
TrueHæppiness Skrevet 9. mai 2011 #25 Skrevet 9. mai 2011 Er det blitt slik nå...var ikke slik da jeg var barn:-) Er kanskje ikke i den beste posisjonen til å svare på det enda, men jeg vil si imot om grunnen er at "alle skal få noe". Om disse posene inngår i en skattejakt eller annen type lek, ikke noe problem..men ellers, nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå