Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 D er som om underlivet sprenger lissom, veldig ubehagelig, er værst når jeg bøyer meg ned, men også når jeg reiser meg opp fra en stol/sofa, flere som har d sånn??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Gravid? Jeg får det sånn og er 34 uker på vei. Ikke alltid, men fra tid til annen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 ja, glemte å si jeg er i uke 26, er ikke vondt, men ubehaglig llissom HI
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Det kan være bekkenet ditt. Jeg har sånne smerter pga mine bekkenproblemer. Så ta det som et tegn på at du må slappe litt av
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Kjenner også igjen den beskrivelsen ja. Har i grunnen vært litt bekymret, og tror jeg vil spørre jordmor på neste kontroll. Er litt som den smerten som kom under utdrivningen sist fødsel, bare veldig mye mindre smertefull selvsagt.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 jeg fikk bekkenløning i uke 13-14 eller hva d var og har gått til behandling siden og merker ikke noe til d nå, men d er klart d kan være noe som ligger å ulmer alikevel, ja, kanskje greit å nevne d for jordmor neste gang, jeg er førstegangs og har lite peiling på alt som skjer med kroppen, har vært i knallform hele veien så den minste lille ting gjør meg usikker, hehe, men godt å høre d er flere som kjenner seg igjen HI
Anonym bruker Skrevet 9. mai 2011 #7 Skrevet 9. mai 2011 Var hos jordmor i dag og spurte om dette bare var et tegn på bekkenløsning, etter å ha hatt slike symptomer i noen uker. Fikk da til svar fra jordmoren om at slike symptomer ikke hadde noe med bekkenløsning å gjøre, men derimot med livmoren. For min del føles det på det verste som en utdrivning, men ikke så smertefull, og jeg fikk da beskjed om at jeg skulle sykmeldes 100% og ta det mer ro resten av svangerskapet. Jeg er 27 uker på vei. Jeg har i tillegg stikkende smerter som kommer opp fra underlivet, så jeg måtte visst unngå alt som kunne gi sterke kynnere for å ikke risikere å sette i gang en fødsel. Og jeg som trodde dette bare var en bagatell, eller rettere sagt enda en "bieffekt" av graviditeten..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå