Gå til innhold

Herremin, en av naboene er kraftig overvektig, hadde

Anbefalte innlegg

Skrevet

tatt på seg en kjole der det store grevinnehenget på armene hang og slang, hadde det vært meg hadde jeg trent armene for og passet antrekket.

Vurderte om jeg skulle tatt bilde av dama og sendt henne i posten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow...så heldig at du er sånn cirka perfekt da! :P

Skrevet

Grevinneheng får du ikke punktslanket gitt. Ikke hjelper det med armtrening heller.

Hva med å se mer på seg sjøl, og mindre på andre....

Skrevet

Jeg skjønner ikke at du blir boende jeg. Jeg hadde kontaktet megler i morgen, og tittet etter nytt sted på finn i dag.

Du skjønner jo at slik naboene ser ut blir slik andre ser på deg? Du kan ikke bo et sted der du har noen som ser slik ut. Du kan da umulig kunne oppholde deg ute uten at dagens inntak av fast føde kommer i retur? Hva skal vennene dine tro? Blir du boende særlig lenger er det ingen som kommer til å ville bli sett i nærheten av deg!!

Skrevet

Burka! Burka! Burka! Nå!!

Er det den samme dama som skal male huset rosa?? (jmf et annet innlegg)

Skrevet

Ja hun burde jo strengt tatt holde seg inne, eller kle seg sømmelig slik at hun ikke er til sjenanse for sin dyslektiske nabo.

Skrevet

La naboen din være i fred.

Skrevet

kanskje det var meg du så.... kanskje er du naboen min....

Og vet du, jeg driter i om du synes grevinnehenget mitt er stygt, for jeg kommer til å fortsette å gå kledd slik jeg liker! Og du har faktisk ikke en dritt med det å gjøre. Pass på deg selv du.

Skrevet

Mamma har også skikkelig grevinneheng, enda hun aldri har vært overvektig. Hun veier 54 kilo og bruker str xs i klær, skal hun bare gå med langermede gensere hele sommeren hun da?

Skjønner ikke hvorfor folk er så opptatt av å finne feil hos andre, er det fordi du har så dårlig selvtillit at du må rakke ned på andre for å heve deg selv?

La nå den overvektige damen få litt sol å armene sine da, du kan jo snu den perfekte kroppen din andre veien så du slipper se henne...

Skrevet

Du burde få legehjelp. Har det åpenbart ikke godt i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...