Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 jenta mi på 5 er ett ørebarn, har innlagt dren hvorav det ene drenet har falt ut. Vi var på hørselssjekk i februar der jeg vi fikk beskjed om at datteren vår hører ikke desibel under vanlig snakking. Hun har hatt småvondt i ene øret ett par dager. I dag har jeg lagt merke til at hun ikke oppfatter det som blir sagt, går helt opp til meg før å snakke med meg, står 5-6 meter fra meg å skjønner ikke hva jeg sier når jeg snakker normalt. Dette har aldri skjedd før, å jeg kjenner jeg blir småstressa. Hun hører jo nesten ingen ting.... Er det tussete av meg å ringe lege i dag å høre hva dette kan være??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ville kanskje ventet til i morgen og tatt kontakt med fastlegen. Sjeldent det blir gjort veldig mye hos legevakta, og fastlegenen har kanskje litt mer info og kan ta oppfølging.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Tror nok jeg ville ventet til i morgen og ringt fastlegen, er jo ikke akkurat noe akutt du trenger legevakt til? Kanskje hun har fått væske i mellomøret, "dott" i øret e.l. Uansett er det jo ikke noe farlig, så du kan vente til i morgen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 først og fremst.. håper det går bra med lillemor Jeg ville nok ringt legevakten og forklart det du skrev her, og spurt om dere burde komme inn eller om det er like greit å vente til i morgen. De har bedre forutsetning for å svare på slikt enn vi dib damer har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå