Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Vurderer å selge voksiposen til jenta mi. Neste vinter er hun nesten to år, og er det behov for den da?
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Nei ,vi brukte den ikke ved 2 års alderen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Om hun fortsatt sover i vogna på dagtid og du fortsatt bor i et land hvor det er kaldt på vinteren så vil du ha bruk for posen. Om hun ikke sover i vogna eller du bor i Australia så kan du vel bare selge den.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 2-åringen min har ikke brukt den i vinter ihvertfall.. Når hun har sovet i vogn har hun hatt godt med klær, sovet på et lammeskinn med et ullpledd over seg. Har ikke vært litt kald engang.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Min 2 1/2 åring har brukt den i vinter. Ville ikke solgt den før evt neste år. Hvis hun sover på dagen i vogn i bhg så er den ett must!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Mine unger har ikke hatt bruk for vogn ved toårsalderen.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Min eldste brukte den til ca 2,5 år. En sluddete 17 mai var siste dag i bruk;) Etter den tid ble vogn og voksipose lagt vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå