Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 er det et lovlig navn da?? Tommen brukes vel heller som forkortelse på dobbeltnavn med Tom først.. har en Tom Erik her som vi kaller Tommen.. men tviler på det er et godkjent enkeltstående navn..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Er ikke et vanlig navn iallfall og ifølge SSB er det maks 3 personer, i Norge i dag, som heter Tommen til fornavn. "Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Tommen som første fornavn"
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Høyrest ut som ein Tom som bur i Bergen, er vanleg kallenamn der. Aldri høyrt om at nokon faktisk heiter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå