Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Tommen?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det et navn?

Skrevet

er det et lovlig navn da?? Tommen brukes vel heller som forkortelse på dobbeltnavn med Tom først.. har en Tom Erik her som vi kaller Tommen.. men tviler på det er et godkjent enkeltstående navn..

Skrevet

Jeg vet om et barn som heter det. HI

Skrevet

Jeg syntes det er et fint navn jeg :o)

Skrevet

Er ikke et vanlig navn iallfall og ifølge SSB er det maks 3 personer, i Norge i dag, som heter Tommen til fornavn.

"Det er 3, 2, 1 eller 0 menn som har Tommen som første fornavn"

 

Skrevet

Høyrest ut som ein Tom som bur i Bergen, er vanleg kallenamn der. Aldri høyrt om at nokon faktisk heiter det.

Skrevet

Garantert mobbeoffer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...