Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Møtte henne og Bernhard på Majorstuaklinikken her om dagen, de så veldig lykkelige ut, men Linni hadde noen digre solbriller på seg angivelig for at ingen skulle kjenne henne igjen! Har ikke Linni selv sagt at hun var trøtt og sliten på bloggen sin??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Det må i såfall være et uhell. For det er det jo slutt mellom dem...
duracellmamma Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Ser ikke ut som om det er slutt da. . Ja de bor hver for seg men er sammen KONSTANT! Jeg trodde at vet et samlivsbrudd at man da skulle holde seg bittelitt fra hverandre. . . Men de er jo sammen mer en før jo . . .
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 De har ikke gjort det slutt, de bare bor hver for seg i en periode.. Er det ikke bare bra at de heller prøver å finne ut av ting siden de har ett barn i lag, enn å gjøre som resten av befolkningen og skilles?? Nå må dere virkelig slutte å blande dere opp i andres PRIVATliv..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 Kan vel ikke kalle noe i Linnis liv for privat da Med den bloggen og tv-serien er hun mer enn gjennomsnittet eksponert og må tåle sånne kommentarer som dette. Hun har jo selv valgt å være så åpen om alt og ingenting i livet sitt..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Er nå bra at noen av oss har fått såpass god oppdragelse at vi ikke blander oss inn i andres liv, SELV om det er så eksponert som det er.. Man kan tenke tanker, OG holde dem for seg selv.. Av og til lurer jeg på hvilken gruppe som faktisk ER mest voksen her inne.. Unge mødre eller eldre damer...? Jeg ligger i iallefall ikke i siste kategori.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Du oppfordrer til å holde tanker inne og antagelig viderefører du denne "klokskapen" videre til dine barn- DET synes jeg er skremmende. God oppdragelse er det ihvertfall ikke!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Klarte du ikke å finne noen mindre interessantes privatliv å henge deg opp i?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 De har jo gått ut med at det er SLUTT mellom dem også da men at de prøver og ha et ok forhold og vennskap for sønens skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå