Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Snart 2 uker siden jeg bestilte noe hos dem, pakken er enda ikke gått ut til forsendelse hos dem, ikke pakket heller, hva er det som skjer??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Hmm:) det har aldri tatt så lang tid når jeg har bestilt. Jeg ville tatt kontakt jeg. Men du har ikke fått mail om at varene er på vei heller?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Har du betalt da? Hos blivakker tror jeg du må forhåndsbetale til konto, og de sender ikke ut før de har mottatt pengene (tok bare noen få dag er når jeg bestilte - betalte med en gang)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå