Gå til innhold

Der slo norges dårligste mor til igjen :( Uholdbart dette her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært og er så mye alene med ungene. Er så sliten. Det tar snart slutt og godt der det, men det hjelper ikke her og nå. I går var vi på aktiviteter hele dagen og kosa oss masse. Viktig med planer for dagen om det ikke skal bli helt skjærings her. I dag hadde jeg tenkt å ta de med på hoppeloppeland, men de krangler hele tiden og jeg har bedt de roe gemyttene uttallige ganger. Faen nå ble jeg så sint at jeg avlyste hele turen! Orker ikke ha med meg to unger som krangler ustanselig og en baby på tur. På den anne side er de helt for jævlige å ha i hus nå og jeg er så dritt lei og sliten. Hadde sikkert hatt det bedre på hoppeloppeland, men nå har jeg sakt nei så da må det nesten bli slik å. Faen for en fuckings dritt dag :( UÆÆÆÆÆHHHHHHH

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en god mor, er ikke noe verre enn det. Men du må leve med det!

Skrevet

Hva mener du med at "det tar snart slutt og godt er det"?

Skrevet

Kanskje faren deres kommer hjem igjen snart?

Skrevet

Tusen takk :) Ja, de trenger jo grenser, føler bare jeg har så lavterskel for bråk og uro, men samtidig forstår jeg jo de reagerer og må få utløp for følelser de også. Så klikker jeg av innimellom pga bråket og får dårlig samvittighet etterpå... Ond sirkel det der :/

Neida, ikke værre enn at vi driver med et restaureringsprosjekt som opptar pappan dems 90% av tiden (nesten) og slik har vi hatt det i 6 mnd nå, men nå flytter vi snart inn så er vi ihvertfall alle under samme tak og ikke slik som nå hvor mannen min bor mye borte fra oss for å jobbe på huset.

Nå er de forøvrig superflinke her :)))

HI

Skrevet

Pust ut og kom dere på lekeland! Da kan du sitte i en krok med en avis mens ungene får ut masse energi!!!!

Så skal du se at resten av dagen vil gå myyye bedre :)

Skrevet

Du er IKKE dårlig mor, HI!!

Men kom dere på lekeland og kos dere! :)

Skrevet

Skal vel ikke dra på noe lekeland, når mor først har sagt at de ikke får dra pga bråk og krangling. Man må være konsekvent i barnaoppdragelse, når man har sagt en ting kan man ikke gjøre noe annet!

Skrevet

Er det ikke bra at de lærer at uønsket adferd gir konsekvenser?

Det hjelper helt sikkert neste gang, da de vet at du gjennomfører konsekvensene du angir. Jeg har avlyst mye gøy pga dårlig oppførsel. Da endrer oppførselen seg i riktig retning også. Barn må ha grenser og konsekvenser.

Skrevet

Du er nok ikke en dårlig mor.Må innrømme at jeg synes det er litt godt å høre at andre mødre også bli sure og sinte og dritlei ungemas.

Hadde nettopp et raserianfall selv...Ikke bra, og det ble utløst av en bagatell, men sånn er det av og til. Temperament har jeg og irritert blir jeg. Trøtt og lei av det meste. Stå opp 5.30 hver jævla dag, helg,julaften uansett. Trassige unger og syting og sutring og skriking og krangling. Kan bli gal. Hender jeg lurer på om jeg burde blitt innlagt på galehus,hehe.

Og den dårlige samvittigheten kan jo ta kreftene fra en hver....

Skrevet

Høres ut som en helt allminnelig mor som blir sliten til tider.. Helt normalt. Men siden de er goe igjen nå, så fortjener de evt turen sin til hoppeloppeland ?? så kan du slappe av mens barna herjer ;)

Ønsker deg fortsatt en strålende lørdag!!

Skrevet

Helt NORMALT!! Du er ikke en dårlig mor.

Jeg har det som deg, 2 stk barn som krangler og springer overalt!

Men jeg drar heller ut med dem, på en lekeplass,lekeland etc istdenfor å sitte hjemme da krangler de bare.

Heldigvis er mannen her hjemme, ikke hver helg da han jobber endel men kanskje 3 helger i måneden og alle kvelder og da får jeg slappe av litt! viktig!

Skrevet

Jeg er ikke HI, men herlighet så lettet jeg ble når jeg leste dette innlegget! Min jente fylte ett år igår, og jeg var rimelig stresset med alt som skulle gjøres. Ble så irritert fordi hun bare skrek og skrek, og ville absolutt ikke at noen andre skal ta henne. Hun hadde leggetid også, men nektet å sove, og ble selvfølgelig mer sur av det igjen. Tilslutt måtte bursdagsbarnet dra ut på trilletur med tanta si mens jeg fikk ordnet med kakene og ikke minst prøve å holde det litt ryddig (jammen ikke lett med 22 gjester).

Har ikke hatt barnepasser siden skjærtorsdag, og den natten var jeg ute i byen. Måtte stå opp med jenta etter at første blund var tatt (og da var klokka 10.

Men ordentlig barnepass (sove lenge om morgenen) har jeg ikke hatt siden ifjor. Lærte ihvertfall at jeg skal skaffe barnepasser noen dager i forveien før bursdagen, for jeg følte meg dødssliten og bare gråt etter at gjestene var dratt (ikke sentimental pga. babyen allerede er ett år, men rett og slett utmattet). Hadde trengt en dag kun for meg selv uten husvask og klesvask og slikt.

Er alenemor for de som fortsatt var i tvil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...