Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 og det føltes godt!;)Han har vært på fylla hele helga enda han lovte meg at han ikke skulle det....bye bye cognac bye bye...;)null alkohol i huset!
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 rist å høre at du må leve med overdreven bruk av alkohol. Det jelper i alle fall å ike ha alkohol i huset med tanke på at han ikke sal drikke nå i dag, men cognac finens i mengder på polet, så dere må nok gå dypere til verks for å få bort problemet. Dersom det skjer ofte, og det er barn inne i bildet så ville jeg ha tenkt ut noen gode ultimatum å stille. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 takk.. han er egentlig flink, men drikker han så drikker han seg dritings!Han har vært på grensen til å være alkoholiker før, men nå har vi barn og det går mye bedre nå...men han kan ta seg ei øl hver dag..
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Hvs han har vært på grensen til alkoholiker er vel ikke en øl hver dag særlig lurt vel???? Våkn opp.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Huff, innlegget ser sint ut, var ikke meningen! I beste mening:) 10:07
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #6 Skrevet 8. mai 2011 nja han kan la være også altså.....uff jeg er litt lei egenntlig:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå