Gå til innhold

Noen som har vært i Hellas/Kreta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det der? skal på blue star club ibiscos garden.

God mat?

Godt og varmt? Ser det står gjennomsnittstemp 24 grader,men håper det er varmere.

Resiser til uka,bestilte en hopp på tur,har aldri vært der før,så fint hvis noen som har vært der vil svare,reiser for det meste til tyrkia,men nå ble det en ny plass,så er spent.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker Kreta, har kun vært der midt på sommeren,og da er det meget varmt. Så vil tro at når dere drar nå, vil temperaturen være veldig behagelig. Gresk mat er veldig godt, og vil ikke tro dere vil angre :-) God tur!

Skrevet

Så gøy og høre,har hatt lyst til og prøve kreta men ender som regel opp med tyrkia hver gang,føler jeg er så godt kjent der nå,men så dukket det opp en kjempetur,flott hotell og kjempebillig siden vi tar det som hopp på tur.

Skrevet

Vi kom hjem derfra på torsdag. Var i Plataniasområdet nord på Kreta (Gerani).

Jeg la ut et innlegg her som heter blogg fra Kreta. Der forteller jeg en "skrekkhistorie" fra förste dagen vi kom dit. Men resten av tiden hadde vi det så fint. Så varmt og godt! Mye vind, men en varm vind!

En dag syns jeg det var såpass varmt så jeg måtte se på gradestokken. Da viste den 24 grader i skyggen, men det virket mer som 30!

Blir liksom en egen luft der nede.

Kveldene var litt kjölige...godt å ha med seg en jakke eller cardigan å slenge på seg.

Den tradisjonelle greske salaten er jo himmelsk!! Ellers hadde vi all inclusive og spiste det meste på hotellet. Fornöyde var vi!!

Du kan jo sjekke bloggen min og lese de innleggene som handler om Kreta om du vil.

http://skarbol.blogg.se/

Skrevet

Hørtes ut som en flott tur da,for uten den første dagen,uff kjipe greier.

Gleder meg skikkelig nå altså.

Skrevet

Ibiscos garden i Rethymnon eller?? Der har vi bodd! Hyggelig hotell med bra beliggenhet ift stranden. Veldig varmt da vi var der, siste halvdel av august- var farlig nære heteslag, faktisk.:)

Skrevet

25-30 grader i skyggen, that is ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...