Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Bedriften han jobber i skal flytte og dermed vil sjefen at han gjerne jobber hele sommeren og tar ferie evnt til høsten, vet ikke hva jeg synes om dette enda, men vi har jo planlagt bilkjøp, ser jo ut som jeg må foreta dette alene nå. Hadde det vært greit for dere at mannen deres jobbet hele ferien??
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Ja, det hadde vært greit. Ikke om det skjedde hvert år og jeg ikke kunne ta ferie på samme tid, men livet går ikke på skinner bestandig og noen ganger må man strekke seg litt for å få jobben til å fungere også.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Fint det vel. På høsten er jo alt av reiser billigere.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Hvorfor må du kjøpe bilen alene? (Kanskje dere skulle hente den i en annen by?). Jeg hadde vel ikke blitt superhappy hvis mannen måtte vente til høsten med ferie, men så er jeg lærer og kan ikke ta ferie på høsten. Men se stort på det, finnes verre ting enn at mannen må jobbe hele ferien. Vi skal på sommerferie sammen for første gang på 4 år til sommeren, samboeren min har hatt så store ryggplager at han ikke har kunnet sette seg i et fly før nå. Jeg gleder meg sånn at det er verdt 4 års hjemmeferie :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå