Gå til innhold

La oss bli litt kjent.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er jeg? Jeg er en blid og glad jente (noen vil kanskje kalle meg dame eller kvinne, men jeg trives med termen jente). For å fortsette på setningen er jeg en jente på 33 år, og jeg trives veldig godt i alderen min. Noen vil kanskje si at jeg ser veldig ung ut for alderen, andre vil kanskje tenke annerledes. Vi ser alle forskjellige ting, og det er jo det som skaper mangfold. Jeg er blondine, har grønne øyne, er ca. 167 cm høy og har en normal kroppsfasong, litt pæreformet. Veier 58 kilo og er ganske så fornøyd med det. Er for tiden gift på sjette året med en staut kar på 38 år. Han er veldig snill, omtenksom og herlig. Det handler i stor grad om evnen til å se de vi har rundt oss, og det er noe han klarer. Han har brunt hår, blå øyne og er ca. 185 cm høy. Er muskuløs, kjekk og har en fin tiss.

Vi er en familie på fire, og det holder med det. Vi har en liten datter som er 3 år gammel, og hun har blondt hår og grønne øyne (hun er veldig lik meg, og det synes jeg er veldig stas). Så har vi en sønn på 7 år, og han har mørkt hår og brune øyne, han ligner nok mest på Kaj, mannen min.

Videre kan jeg si at jeg jobber innen markedsføring og mannen min innen kunst. Det er det jeg vil si i denne omgang.

Vi har mange interesser. Glad i å omgås venner, gå på kino, kose oss hjemme i sofaen (med voksenlek og annen lek), kose oss sammen med familie og lage god mat.

Favorittfilmer er: Taxi 1 og 2, Fast and Furious og Skrikfilmene.

Hvordan beskriver mannen min meg?

Hege er en veldig søt og hyggelig jente. Hun er alltid blid og fornøyd, har ikke et vondt ord å si om andre. Hun er veldig pen, har en fin sprettrumpe og har en omtanke for andre mennesker som få kan måle seg med. Hun er veldig flink til å ta ansvar og verdens beste mor. Hun klarer alt selv, og jeg er veldig stolt over henne. Hege er kjempesmart, sexy og deilig. Hege er morsom og livlig, de fleste elsker Hege. Hege er veldig flink til å synge og sy. Hege er rett og slett perfekt.

Hege om Kai.

Kai er en veldig flink fyr. Han er veldig handy og fikser opp alt i hjemmet. Han er veldig snill og verdens beste mann. Kjempeflink med barna, stiller alltid opp. God i senga, har en digg tiss, og bryr seg om alle. Har masse kompiser, og veldig mange skulle kanskje ønske at de var som Kai. Veldig flink til å trene og sjeldent kjekk.

Oss som familie.

Veldig aktiv og morsom. Liker å omgås andre og stortrives med det.

Barna.

Linnea

Veldig flink og smart for alderen sin. Snakker masse, bedre enn de andre på hennes alder, og skiller seg enormt mye ut. Ekstremt vakker unge, og mange sier det. En favoritt i barnehagen blant både barn og ansatte. Usedvanlig smart og vakker.

Andreas

En veldig morsom og kjekk gutt. Jentene og lærerne elsker han, og guttene ser opp til han. Kjempeflink i fotball. Han er så snill som en gutt bare kan bli. Han er kjempepopulær og sykt smart.

Vi har en hund, den er kjempesøt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...