Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Er det ingen her som har lyst på venninner som ikke er mammaer eller er gravide da?? Jeg er halvveis til 50 og bor i Akershus
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Kanskje litt feil forum å søke på kanskje? Men lykke til...:-)
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Joda. Jeg søker nye venner, er en bælfeit, halvgammal sjøulk av en kosekar på 145 kg med manglende dentalhygiene og en diabetisk katt Merkelig ting å søke etter på et foreldre/barn forum!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #4 Skrevet 7. mai 2011 Joda. Jeg søker nye venner, er en bælfeit, halvgammal sjøulk av en kosekar på 145 kg med manglende dentalhygiene og en diabetisk katt Merkelig ting å søke etter på et foreldre/barn forum!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #5 Skrevet 7. mai 2011 Ja, og derfor går du inn på dinBABY og spør? Luuur du da! Vil alltid ha nye venner, men ikke deg, vil ha noen med litt brain...
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #6 Skrevet 7. mai 2011 Ditt jævla fehode, jeg er en PRØVER da skjønner du vel, og hører like mye hjemme her som det stygge trynet ditt! Og når jeg tenker meg om så er det bare stygge drittkjerringer som deg her inne, så jeg trekker tilbake ønsket om ny venninne, jeg får klare meg med de jeg har i virkelig heten. Hater dere alle, for en gjeng med drittkjerringer dere er!!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 "Hater dere alle, for en gjeng med drittkjerringer dere er!!" Bra triks for å skaffe seg nye venner
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 Ohhh wow, du tar jo helt av. Helt konstruktivt: Prøv å skjerpe litt inn på frekkhetene, så får du sikkert noen nye venner. Hjelpe meg. Jeg er enig i at hun over deg ikke var særlig hyggelig, hun heller, men å vende det andre kinnet til bruker ofte å være mer effektivt enn å stikke ut klørne. Og seriøst. Skal du virkelig påstå at vi alle sammen er drittkjerringer - basert på ett svar fra én surmaga dibber?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 50 år og prøver? Men sånn ellers høres du ikke helt god ut selv, så good ridannce
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #12 Skrevet 7. mai 2011 Halvveis til 50, viktig å lese hele setningen ;-) Ikke HI
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #13 Skrevet 7. mai 2011 Å herregud for noen mattekunnskaper du har 00.53, les innlegget til hi en gang til, thihihi
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #15 Skrevet 7. mai 2011 Du blir sikkert en kremfar, skal anbefale deg til noen drittkjerringer jeg kjenner..
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #16 Skrevet 7. mai 2011 Mener du at det ikke stemmer? Hmm ville vært interessant å komme i kontakt med EI her inne som ikke slang dritt på alle innleggene mine ja
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #17 Skrevet 7. mai 2011 Nå ler jeg så jeg har vondt i magen. Natta da damer, takk for praten hehe, jeg må tilbake til virkelig...heten Hi
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #18 Skrevet 7. mai 2011 Jeg skjønner jo godt at du ikke vil ha venner som er mammaer hvis du prøver og få barn. Men jeg vil bare si at på overskriften din så virket det litt som om du så ned på og ikke likte mammaer. Det er jo ikke mammaene sin feil at du prøver mener jeg. Helt ok at du ikke ønsker kontakt med mammaer, men skriv det gjerne på en litt annerledes måte. Lykke til, håper alt ordner seg for deg snart:) Når du minst venter det spirer det og gror i din mage også<3
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #19 Skrevet 7. mai 2011 Tusen takk for det Utrolig at det fantest et godt menneske her inne.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #21 Skrevet 7. mai 2011 Hva ville du gjort hvis du møtte drømmedama (gudforby) og hun allerede (ved et hendelig uhell) allerede var gravid??
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #22 Skrevet 7. mai 2011 Jeg blir gjerne venn med den diabetiske kattemannen!
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #23 Skrevet 7. mai 2011 Jeg bruker aldri å slenge dritt. Hehe. Hilsen hun over med "Ohhh wow", husker ikke hvilket klokkeslett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå