Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Er det noen som har påbegynt kur med Parlodel etter at engangsdosen fra sykehuset ikke var nok? Evt hvor lenge gikk dere kuren, hvor mye tok dere?
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 ja jeg måtte det. Fikk en 14dagers kur av legen. Det holdt opp i løpet av kort tid, men man må nesten gå på det noen dager etter at det har stoppet opp. Husker ikke helt doseringen nå. Lurer på om det kanskje var 2tabl daglig.
Anonym bruker Skrevet 8. mai 2011 #4 Skrevet 8. mai 2011 Er det så vanskelig å bli kvitt, så hvorfor ikke amme liksom..
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #5 Skrevet 11. mai 2011 13.48: Hadde det vært så enkelt hadde jeg ammet, ja... HI
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2011 #6 Skrevet 11. mai 2011 ærlig talt, hvorfor ikke amme??? Jo nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg ikke ammet! Jeg går på medisiner som jeg må ta for å overleve... disse medisinene minimerte jeg i svangerskapet, men etter at jeg hadde født ble jeg mye dårligere igjen og måtte øke doseringen... og dersom jeg da skulle amme ville barnet mitt fått i seg de medisinene, og de kunne ha ført til hjertestans på babyen min, derfor ammet jeg ikke. Jeg skulle svært gjerne ha ammet, for jeg hadde mye melk. Men ALLE kan IKKE amme. Herregud jeg er lei av å forsvare hvorfor jeg ikke ammet!!! Hilsen hun første som svarte. (og det er mange som får disse tabl etter dødfødsler o.l, så tenk deg om ditt forbanna brødhue før du kommer med en slik kommentar)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå