Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Skrevet 7. mai 2011 Jeg har ingen venner med barn og syns det er veldig trist.Jeg er ikke i jobb og har liksom mistet kontakten med de fleste.sliter i tillegg med litt angst.savner å kunne finne på ting som å dra på stranda,cafe ,en tur ut på byen,treffes med barna våres.Er så lei av å alltid være alene.Det må vel være noen andre som har det som meg?noen som vet hvor jeg kan komme i kontakt med andre mennesker?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Skrevet 7. mai 2011 Hvor i landet bor du da? Er sikkert flere her som har det som deg.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Skrevet 7. mai 2011 Tja, her for eksempel. Vi er flere som har det som deg. Hvor bor du og hvor gammel er du HI?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #7 Skrevet 7. mai 2011 Hei:) Jeg er 30 .har ett barn og bor ikke så langt unna asker.Hvor kommer dere fra?
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #8 Skrevet 7. mai 2011 Hvilken vei da, mot Bærum eller mot Lier? Jeg er 33 og har et barn. Bor ca 20 min fra Asker sentrum.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #9 Skrevet 7. mai 2011 mot lier..har bil også så det er ikke noe problem.
Anonym bruker Skrevet 7. mai 2011 #10 Skrevet 7. mai 2011 Jeg bor også mot Lier;) Hvor gammelt er barnet ditt?
dorris1 Skrevet 7. mai 2011 #11 Skrevet 7. mai 2011 Hei:)Barnet mitt er 2 år.Hvor gammel er barnet ditt?Nå må jeg legge meg.Tidlig opp i morgen.Hyggelig hvis du vil ha kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå