Gå til innhold

Savner og ha venner med barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen venner med barn og syns det er veldig trist.Jeg er ikke i jobb og har liksom mistet kontakten med de fleste.sliter i tillegg med litt angst.savner å kunne finne på ting som å dra på stranda,cafe ,en tur ut på byen,treffes med barna våres.Er så lei av å alltid være alene.Det må vel være noen andre som har det som meg?noen som vet hvor jeg kan komme i kontakt med andre mennesker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet bor du da? Er sikkert flere her som har det som deg.

Skrevet

Tja, her for eksempel. Vi er flere som har det som deg.

Hvor bor du og hvor gammel er du HI?

Skrevet

Hvor bor du da?

Skrevet

vet hvordan du har det.. hvor bor du?

Skrevet

Sjekk linken som ligger på siden her

Skrevet

Hei:) Jeg er 30 .har ett barn og bor ikke så langt unna asker.Hvor kommer dere fra?

Skrevet

Hvilken vei da, mot Bærum eller mot Lier? Jeg er 33 og har et barn.

Bor ca 20 min fra Asker sentrum.

Skrevet

mot lier..har bil også så det er ikke noe problem.:)

Skrevet

Jeg bor også mot Lier;) Hvor gammelt er barnet ditt?

Skrevet

Hei:)Barnet mitt er 2 år.Hvor gammel er barnet ditt?Nå må jeg legge meg.Tidlig opp i morgen.Hyggelig hvis du vil ha kontakt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...