Gå til innhold

Stress!!


Fru-IT

Anbefalte innlegg

Har begymt å tro at vi har tatt oss vann over hodet her.

Vi har akkurat begynt oppussing av stue, og skal snart sette igang med kjøkken.. Hadde sikkert hatt god tid om ikke gubben jobbet turnus og var borte 3 uker i slengen.. Han skal i august bytte jobb (fortsatt turnus) så må gå fra en båt til en annen.

Så nå når jeg ser på kalenderen har vi i underkant av 6 uker på å få pusset opp stue og Kjøkken. Svigerfar har også luftet ideèn om å male huset vårt i sommer.

Ja så skal vi på ferie for å besøke mine foreldre.

 

Håper hvertfall at det viktigste på kjøkkenet er oppe til småen kommer. Har termin 9. sept..

 

Noen som kan lyge til meg å si at vi blir ferdige i god tid!?! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hvordan du har det. Vi holder også på å pusse opp. Er ferdig med underetasjen som vi leier ut, nå er det stuen som skal tas. Det er alltid mye som skal gjøres når man tar hele rom, så hva me å ha en liten dugnad? Få med familie og venner, jobb litt og lag grillmat eller noe annet lettvint. Da blir dere fort ferdige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hvordan du har det. Vi holder også på å pusse opp. Er ferdig med underetasjen som vi leier ut, nå er det stuen som skal tas. Det er alltid mye som skal gjøres når man tar hele rom, så hva me å ha en liten dugnad? Få med familie og venner, jobb litt og lag grillmat eller noe annet lettvint. Da blir dere fort ferdige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har termin på samme dag :) og vi har planer om å bytte hus med svigers...det er ikke helt bestemt ennå, men jeg kjenner jeg er en smule stresset!! (vi er naboer da men alikevel).

For hvis vi skal så skal vi flytte alt og i allefall få malt de fleste rommene...! (planen er å utvide og pusse opp badet også, men det får vente)

Så jeg stresser nok litt jeg også, i tillegg skal jeg ha keisersnitt...så minsten kommer nok litt før da...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har snakket lenge om å pusse opp hvertfall kjøkkenet, og vi har blitt enige om at vi må få gjort det i år før vi har en unge i hus. Men er den biten med at han jobber turnus og er borte i 22 dager når han først er på jobb som stresser meg mest.

Marerittet er at vi rekker å rive det gamle kjøkkenet, men ikke sette opp det nye før han må på jobb igjen...

 

Godt å vite at man ikke er alene om å kombinere graviditet med større eiendomsprosjekter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

huff, bare å puste med magen:) vi har akkurat kjøpt leilighet som vi skal flytte inn i om ei uke, alle rom, vegger og lister, skal males, inkludert en del kjøkkenskap og et stort tak... så er det å få pakket og flyttet alt man eier og har, vaske seg ut av den gamle leiligheten og kjøpe og få på plass en del annet. oppi det hele er det muntlig bacheloreksamen om to uker! samboeren jobber bare netter annenhver uke og sover da nesten hele dagen. heldigvis er han ihvertfall hjemme, hadde nok vært hakket verre om han hadde en sånn turnus som du snakker om.

jeg hadde veldig lyst til å få gjort mest mulig selv og ordne opp, men har innsett at det må bli litt dugnadsarbeid. de fleste synes jo det bare er koselig og morsomt å hjelpe til med sånt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...